آیین پایانی یازدهمین دوسالانه پویانمایی تهران به طور زنده از شبکه تلویزیونی امید پخش می‌شود.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران ساعت ۱۹ روز پنج‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ با برگزاری آیین اهدای جوایز در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران به پایان می‌رسد.

اجرای این مراسم را علیرضا کریمی‌صارمی بر عهده دارد و پخش کلیپ‌هایی برای معرفی هیات داوران حاضر در یازدهمین دوسالانه پویانمایی تهران، خوانش بیانیه هیات داوران در بخش‌های مختلف و پخش تیزر این دوره از جشنواره و معرفی برگزیدگان، قسمت‌هایی از این مراسم هستند.

پخش نماهنگی برای نکوداشت یاد و خاطره زنده‌یاد وحید نصیریان بخش دیگری از این مراسم خواهد بود. وحید نصیریان نویسنده و کارگردان انیمیشن‌های کوتاه و سریال‌های انیمیشنی بوده است.

نصیریان ساخت فیلم‌های کوتاه «سه قطره خون»، «بت ابدی»، «ضد نور»، «حفره»، «جای دیگر» و نویسندگی و کارگردانی انیمیشن بلند سینمایی «قلب سیمرغ» را برعهده داشته است.

نصیریان ۵ مرداد ۱۳۹۶ در سن ۴۶ سالگی به دلیل سکته قلبی درگذشت.

گفتنی است یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار