سعید موتمنی  با بیان اینکه قیمت خودرو‌های داخلی نسبت به هفته گذشته با کاهش یک تا ۷ میلیون تومانی روبه رو بوده است، گفت: هیجان بازار خودرو فروکش کرد.    

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید موتمنی  رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اظهار کرد: بازار خودرو با پشت سر گذاشتن روز‌های متلاطم تقریبا آرام شده و روند قیمت‌ها کاهشی شده است.

قیمت خودرو هفته آینده کاهش می‌یابد


بیشتربخوانید: ماجرای جنجالی ورود بنز لاکچری به ایران چه بود؟ + تصاویر


رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو افزود: مقایسه بازار خودرو در هفته جاری نشان می‌دهد، قیمت خودرو‌های داخلی نسبت به هفته گذشته با کاهش یک تا ۷ میلیون تومانی روبه رو بوده است.

وی گفت: هیجانی که در بازار از نیمه دوم بهمن تا ۴ اسفندماه به وجود آمده بود فروکش کرده و بازار در حال حرکت به سمت تعادل است.
موتمنی ادامه داد: یکی از دلایل کاهش قیمت، افزایش عرضه خودرو از سوی خودروسازان است که نسبت گذشته افزایش یافته است.
رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو ادامه داد: همچنین فروش فوری خودرو توسط خودروسازان نیز توانست بر بازار تاثیر بگذارد و قیمت‌ها را کاهش دهد.

وی ادامه داد: خریداران در انتظار کاهش بیشتر قیمت هستند و در حال حاضر خرید و فروش بسیار کم شده است و بسیاری هم معتقدند در صورت فروش قادر به جایگزین کردن نیستند.

موتمنی با بیان اینکه بازار خودرو‌های وارداتی نیز با کاهش قیمت مواجه شده است، تصریح کرد: سانتافه، مزدا، سراتو از جمله خودرو‌هایی هستند که با کاهش قیمت مواجه شدند.

منبع: میزان
انتهای پیام/

کاهش ۷ میلیونی قیمت خودرو در هفته جاری/ هیجان بازار فروکش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
سلام خدایش خیلی بی انصافی قبل ازاین برنامه هاپراید۲۲میلیون بود الان رسیده به ۵۸میلیون بعدامسولین اعلام میکنند۷میلیون ارزان شده این چه ارزانیه شرکت سایپانهایتا پرایدبایستی۲۵ میلیون بفروشه تا مردم واقعاراضی باشند.
Germany
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
اره خوب شما که راست میگین
سمند کلاس 16رو از 33تومان رسوندین به 90تومان
تیبا 25تومانی رو رسوندین به 50تومان
حسابی مردم رو سرکیسه کردین حالا هم با افتخار میگین 1تا 7میلیون تومان امده پایین
Iran (Islamic Republic of)
ولی ا...
۱۸:۳۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
قیمت خودرو پراید ۳برابر حقوق مدیران با ۱۰ درصد ماهی ۴ تا ۵میلیون افزایش ولی حقوق یک نظامی که حافظ نظم و امنیت است با ۲۰ درصد حداثر میشه ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان آیا این عدالت است