نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری تقاطع غیرهمسطح شهیدهمدانی در سال ۹۸ خبر داد.

بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهیدهمدانی در سال ۹۸به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  روند اجرای طرح تقاطع غیر همسطح شهید همدانی   گفت: پل سردار سرلشکر شهید همدانی در سال ۹۴ با برنامه زمانبندی ۳۶ ماهه کلنگ‌زنی شد که تنها با گذشت ۳ سال ۵۰ درصد از آن پیشرفت فیزیکی داشت.

وی با بیان اینکه با اعلام نارضایتی مردم از روند کند و افزایش بار ترافیکی، تقاطع غیر همسطح شهید همدانی در سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی و رفع کاهش بار ترافیکی میدان سپاه (چراغ قرمز) شهرداری اقدام به ساخت تقاطع غیر همسطح در این منطقه کرده که همزمان با ایجاد مشکلات مالی برای شهرداری و عدم پیش‌بینی صحیح از منابع درآمدی برای این تقاطع با مشکلات عدیده‌ای مواجه شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدت زمان زیادی از اجرای این طرح  صرف شده افزود: با توجه به اینکه محل ساخت این طرح در محل ورودی شهر و محل تردد بسیاری از مسافران به غرب کشور و رفت و آمد به مرکز شهر محسوب می‌شود کار کارشناسی درستی برای عملیاتی کردن آن پیش‌بینی نشده که با اقدام خوب شهرداری، این پروژه در نیمه‌های سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه رقم بهره برداری از این طرح  را ۷۰ میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: در زمان اجرای پل شهید همدانی درخواستی از قرارگیری آن در ردیف ملی از سوی مسوولان اجرایی داده نشد.

خجسته ادامه داد: با روند کند اجرای آن برآورد قیمت اولیه پل ۴۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود و با از دست رفتن زمان مقرر و افزایش قیمت‌ها ۳۰ میلیارد تومان به برآورد اعتبار اولیه افزایش داده شد.

ویاظهار داشت: در حال حاضر با همت خوب شهرداری و تعیین پیمانکار روند پیشرفت پروژه به ۶۱ درصد ارتقا یافته و با اولویت بندی پروژه‌های شهرداری اتمام آن به زمان نزدیک تری موکول شده است.
انتهای پیام/ج

بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهیدهمدانی در سال ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار