نماینده ولی فقیه در مازندران از بازاریان خواست تا با سود کمتر موجبات خرید ارزاق عمومی را برای شهروندان فراهم کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری از گرانی به عنوان یکی از مشکلات بزرگ کشور نام برد و از عموم بازاریان خواست تا با سود کمتر موجبات خرید ارزاق عمومی را برای شهروندان فراهم کنند.

وی افزود: اعتقاد راسخ به خدا و سایر مقدسات موجب شده تا هموطنانمان به رغم ظلم و ستم هر روزه آمریکا و همپیمانانش همواره از ارزش‌های دینی پیروی کرده و تحت تاثیر یاوه‌گویی‌های بیگانگان قرار نگیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آمریکا بداند که با افزایش تحریم‌ها نمی‌تواند ملتی را که برای استقرار نظام دینی از جان خود گذشته‌اند به زانو درآورده و مطیع امیال پلید خود کند.

وی به ایجاد وحدت و همبستگی بین مسلمانان تاکید کرد و افزود: با وجود بیش از ۵۰ کشور اسلامی می‌توانیم با همدلی آمریکا و نظام صهیونیستی را به زانو در آوریم.

وی گفت: آنانی که با اعتقاد به برقراری رابطه با آمریکا شایعه قحطی سر می‌دهند بدانند که نمی‌توان ملتی را که پیرو قرآن و فرهنگی عاشورایی است به میز مذاکره کشاند و دستاورد‌های چهل ساله‌شان را نادیده گرفت.

آیت‌الله طبرسی افزود: به رغم مشکلات اقتصادی و اجتماعی شعار ما می‌توانیم را سر داده و برای چله دوم انقلاب همچنان رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب را استمرار می‌بخشیم.

امام جمعه ساری از برخی از سران کشور‌های اسلامی بشدت انتقاد کرد و گفت: آنانی که عنوان خادم الحرمین را به خود داده‌اند با دوستی با آمریکا و سایر دشمنان اسلام، در واقع خائن الحرمین هستند.

وی ادامه داد: با وجود این خیانت‌کاران امروزه ایران اسلامی نماد مبارزه با استکبار جهانی و امید مظلومان جهان شده است.

انتهای پیام/آ

آمریکا نمی‌تواند ملتی را با افزایش تحریم‌ها به زانو درآورد

برچسب ها: مجلس خبرگان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار