وزیر آموزش و پرورش، اعمال معدل در کنکور را به نفع دانش آموزان خواند که سال آینده اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، وزیر آموزش و پرورش در آخرین برنامه خود در سفر به شهرستان عسلویه، از کلاس‌های تقویت بنیه علمی در روستای اخند بازدید کرد.

سید محمد بطحایی در ادامه سفر خود به شهرستان عسلویه از کلاس‌های تقویت بنیه علمی دبیرستان حضرت مریم (س) در روستای اخند بازدید کرد.

وزیر آموزش و پرورش با حضور در کلاس‌های این دبیرستان از نزدیک در جریان چگونگی اجرای طرح قرار گرفت و از دانش آموزان خواست تا مسائل آموزشی و پرورشی مدرسه و مشکلات خود را بیان کنند.

دانش آموزان این مدرسه، تدوام کلاس‌های تقویت بنیه علمی و تجهیز بیشتر آزمایشگاه‌ها را خواستار شدند.

وزیر آموزش و پرورش هم در پاسخ به پرسش برخی دانش آموزان درباره کنکور، گفت: اعمال معدل در کنکور بسیار به نفع دانش آموزان است که در کنکور سال آینده اجرا خواهد شد.

دانش آموزان دختر و پسر در رشته‌های علوم تجربی و ریاضی با شرط معدل ١۵ به بالا در کلاس‌های تقویت بنیه علمی این مدرسه حضور دارند.

طرح تقویت بنیه علمی که در شورای آموزش و پرورش استان بوشهر به تصویب رسیده سومین سال است که با همکاری دهیاری‌ها و شورای اسلامی روستاها، در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم اجرا می‌شود و بر مبنای آن، هفته‌ای دو روز دانش آموزان در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش صبح امروز برای سفری یک روزه به عسلویه سفر کرد. شرکت در مراسم آغاز ساخت ۲۵ مدرسه در چهار شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه، دیدار با خانواده شهید فرهنگی و حضور در نشست شورا‌های آموزش و پرورش این شهرستان‌ها دیگر برنامه‌های وزیر در این سفر بود.

انتهای پیام/ک

وزیر آموزش و پرورش از روند اجرای طرح تقویت بنیه علمی در عسلویه بازدید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.