مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از آمادگی کامل کرمانشاه برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل استان برای میزبانی و پذیرایی از میهمانان نوروزی، گفت : باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته، امسال با قدرت و توان بیشتری استقبال از میهمانان نوروزی را خواهیم داشت تا نوروزی متفاوت و موفق‌تر از سال‌های گذشته برای استان داشته باشیم.

وی از آغاز تبلیغات گسترده برای جذب گردشگر به کرمانشاه خبر داد و گفت : از آنجایی که تبلیغات نقشی مهم و کلیدی در جذب گردشگر دارد، ما نیز تبلیغات خود را در بخش‌های استفاده از فضای مجازی و نشر اپلیکیشن‌های معرفی کرمانشاه، پخش برنامه‌های معرفی کرمانشاه در رسانه‌ها بویژه صدا وسیما و تبلیغات محیطی و نصب بیلبورد در اتوبون‌ها و اماکن پرتردد شهر‌های بزرگ را انجام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه در شبکه‌های برون مرزی همچون شبکه سحر را در دستور کار قرار داده ایم.

قادری اظهار کرد: در نقشه‌ها و کتابچه‌هایی که سال‌های گذشته در ورودی‌های شهر بین گردشگران توزیع می‌شد، ایراداتی وجود داشت و برخی از جاذبه‌های گردشگری استان نیز مغفول مانده بود که آن‌ها را اصلاح کردیم.

وی برپایی نوروزگاه در بنا‌های تاریخی پربازدید، گشایش نمایشگاه‌های مختلف صنایع دستی و اجرای برنامه‌های متنوع را از دیگر برنامه ریزی‌های انجام شده برای نوروز امسال برشمرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت: باتوجه به آماری که مراکز اقامتی استان همچون هتل‌ها و بویژه اقامتگاه‌های بوم گردی از رزرو اتاق‌ها و تخت‌های خود به ما داده اند، تاکنون ۵۰ درصد نسبت سال گذشته رشد اسکان در مراکز اقامتی را داریم .

 

 

انتهای پیام/د

با قدرت و توان بیشتری استقبال از میهمانان نوروزی را خواهیم داشت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.