رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت:نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ایام پایانی در زاهدان در حال برگزاری است

آغاز به کار نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (بهاره) زاهدان/ ۲۵۰ غرفه در این نمایشگاه کار عرضه کالا را بر عهده دارندنادر میرشکار رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان وبلوچستان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: با هدف تنظیم بازار و دسترسی مردم به کالا‌های پر مصرف عید نوروز با مدیریت اتاق اصناف مرکز استان و بر اساس برنامه ریزی‌های لازم، نمایشگاه بهاره از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۴ اسفندماه سالجاری در شهرستان زاهدان برپا خواهد بود.

نادر میرشگار گفت: ۲۵۰ غرفه در این نمایشگاه کار عرضه کالا به هم استانی‌ها را با تاکید بر عرضه کالای ایرانی بر عهده دارند.

وی ادامه داد: به جهت تنظیم بازار و در دسترس بودن کالا‌های اساسی و تاثیرگذار در سبد خانوار این ایام این نمایشگاه برگزار شده است.

نادر میرشکارتصریح کرد: دستگاه‌های مختلف نظارتی و کیفی نیز قبل از برگزاری نمایشگاه بر نحوه‌ی قیمت گذاری و کیفیت کالا‌های قابل عرضه در نمایشگاه نظارت داشته اند و کالا‌ها پلمپ قیمت گردیده است.

وی در پایان بیان دشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره مختص کالا‌های اساسی و تاثیر گذار در سبد خانوار از جمله گوشت، مرغ، برنج، شکر و ... و کالا‌های مورد نیاز از جمله البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینیجات و ..، می‌باشد و مسئولیت برگزاری این نمایشگاه با اتاق اصناف مرکز استان است.

گفتنی است: در طی برگزاری نمایشگاه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه به جهت نظارت بر قیمت، کیفیت کالا‌های عرضه شده حضور خواهند داشت و هم استانی‌های عزیز در صورت مشاهده تخلف از سوی غرفه داران می‌توانند مراتب را با بازرسان در میان بگذارند تا در همان مکان به این گزارش رسیدگی گردد.

انتهای پیام/گ

نمایشگاه بهاره در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار