استاندار اردبیل گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب کارخانه کامیون سازی حدید مبتکران، سند ۴۰هکتار شهرک صنعتی تخصصی توسط امور اراضی به زودی صادر و انتقال می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه پیگیری و بررسی مشکلات کارخانه کامیون سازی مشگین شهرکه با حضور نماینده مزدم مشگین شهر در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با هماهنگی و تلاش دستگاه‌های متولی از جمله شرکت برق، گاز، شهرک‌های صنعتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت فاز اول این کارخانه در نیمه اول سال ۹۸به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای تامین زیرساخت‌های لازم تا شش ماه آینده، گفت: خوشبختانه قطعات خط تولید این کارخانه خریداری شده و آموزش فنی حرفه‌ای باید برای ارایه آموزش‌های مورد نیاز امکانات لازم را در اختیار افراد معرفی شده قرار دهد.

استاندار اردبیل تامین گاز مورد نیاز و ۲۰مگاوات برق را از ضروریات این پروژه برشمرد و افزود: دستگاه‌های متولی متعهد شده اند در سال آتی مشکلات زیر ساختی شهرک صنعتی حدید مبتکران را زیر نظر مشاوره‌های فنی تخصصی تامین کنند.

بهنام جو ایجاد این شهرک را فرصت مناسبی برای منطقه بر شمرد و اظهار کرد: با تامین این زیرساخت‌ها، فاز اول کارخانه کامیون سازی مشگین شهر با اشتغال زایی حداقل ۴۰۰ نفر و با تکمیل این پروژه شاخص، زمینه اشتغال مستقیم برای ۵۰۰۰ نفر فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه رفع موانع نرم افزاری این کارخانه توسط نیرو‌های بومی انجام می‌شود گفت:در حقیقت نخبگان زیادی در استان وجود دارد باید به این نخبگان بها داده شود قطعا با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب خط تولید فاز اول راه اندازی می‌شود.

استاندار اردبیل از مدیران حاضر در جلسه خواست مسایل و مطالبات سرمایه گذار را به جد پیگیری کرده و نتیجه را به استانداری اردبیل انتقال دهند.

بهنام جو گفت: حدید مبتکران پروژه خوبی در منطقه شروع کرده و وظیفه همه ماست از سرمایه گذاران تکریم کنیم و مشکلات آن‌ها را شخصا پیگیر باشیم.

وی تصریح کرد: تکمیل این پروژه با حمایت نماینده محترم مردم شریف مشگین شهر در مجلس و مردم عزیز و مسوولان تحول عظیمی در اشتغال و اقتصاد منطقه ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ح

ایجاد شهرک تخصصی حدید مبتکران فرصت مناسبی برای منطقه است

برچسب ها: اشتغال ، شهرک تخصصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.