مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت:برای حذف جارچی‌ها در محوطه پایانه‌ها، سیستم سناسفر در پایانه‌های صفه و کاوه راه اندازی شده و حضور جارچی‌ها به حداقل رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس محبوبی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به تجهیز اتاق مادر و کودک پایانه صفه، اظهار داشت: تجهیز اتاق مادر و کودک در پایانه کاوه قبلا انجام شده و در آستانه سال جدید این خدمت در پایانه صفه افتتاح می‌شود.

وی افزود: به منظور رفاه حال مادران دارای کودک خردسال در زمان شیردهی، مسائل بهداشتی نوزاد و ... این اتاق ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری اصفهان با بیان اینکه طرح‌های دیگری در آستانه نوروز به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بهره برداری از رستوران پایانه صفه از دیگر طرح‌هایی است که به زودی برای خدمات رسانی به مسافران و رانندگان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین برای جلوگیری از توقف اتوبوس‌ها بیرون از محوطه پایانه‌ها با دوربین‌های مدار بسته نظارت می‌شوند و از آنجا که تردد خودروی شهروندان یا مسافران نوروزی در ایام عید در این نقطه از شهر که پایانه و ورودی شهر اصفهان نیز هست، زیاد است، توقف اتوبوس‌ها بیرون از محوطه پایانه‌ها مشکلات زیادی ایجاد می‌کند به همین دلیل رانندگان متخلفی که اقدام به سوار کردن مسافر در بیرون از پایانه کنند، طی نامه‌ای به اداره کل حمل و نقل و راهداری معرفی خواهند شد و کارت آن‌ها بین یک تا سه ماه توقیف می‌شود.

محبوبی خاطرنشان کرد: برای حذف جارچی‌ها در محوطه پایانه‌ها، سیستم سناسفر در پایانه‌های صفه و کاوه راه اندازی شده و حضور جارچی‌ها به حداقل رسیده است؛ نیرو‌های انتظامی نیز در پایانه‌ها مستقر شده و کلانتری‌ها در مجاورت پایانه‌ها امنیت مسافران را تامین می‌کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری اصفهان با اشاره به اینکه عملیات عمرانی ساخت پمپ گازوئیل در پایانه صفه نیز در اواخر سال جاری با هدف سوخت‌گیری اتوبوس‌ها در این پایانه و افزایش ساعات استراحت رانندگان، آغاز می‌شود، اظهار داشت: اجرای این طرح حدود ۹ ماه زمان نیاز دارد و با بهره‌برداری از آن اتوبوس‌هایی که پیش از این در پایانه کاوه سوخت گیری می‌کردند، دیگر لزومی به مراجعه به این پایانه نخواهند داشت.

وی افزود: روزانه بین ۷۰ تا ۷۵ هزار لیتر سوخت رسانی گازوئیل در پایانه کاوه انجام می‌شود که در صورت ساخت پمپ گازوئیل صفه از حجم مراجعات و اتلاف وقت رانندگان در پایانه کاوه کاسته خواهد شد.

محبوبی تصریح کرد: هزینه ساخت این پمپ بیش از یک میلیارد تومان است و با بهره برداری از این پمپ اتوبوس‌های شرکت واحد نیز در شیفت شب می‌توانند سوخت گیری کنند. 

 
انتهای پیام/م 
 

حذف جارچی‌ها در محوطه پایانه‌ها ی اصفهان

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.