مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از آمادگی اسکان روزانه ۱۱ هزار مهمان نوروزی در مراکز رفاهی آموزش وپرورش استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رضا زینی وند مقدم مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: آموزش و پرورش لرستان تلاش می‌کند در نوروز ۹۸ با اسکان روزانه ۱۱ هزار مهمان نوروزی در قالب ۲ هزار و ۱۰۰ اتاق، مراکز رفاهی خانه معلم، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه‌های دانش آموزی در سطح استان خاطرات خوشی را برای مهمانان نوروزی در لرستان فراهم کند.

وی تاکید کرد در فرصت باقیمانده ضروری است نقایص موجود برطرف شده و با فراهم آوردن شرایط مناسب به معرفی فرهنگ، آداب و رسوم استان لرستان بپردازیم.

وی تصریح کرد: انتظار داریم تمام دستگاه‌های اجرایی استان لرستان با تمام آنچه در توان دارند به میدان آمده و تمام تلاش مصروف آن شود که مهمانان نوروزی خاطره خوشی از استان لرستان داشته باشند.

زینی وند مقدم با اشاره به این که لازم است از تجارب سال‌های گذشته استفاده کرده و نواقص را برطرف کنیم بر ضرورت ایجاد زمینه مناسب برای جلب توجه مهمانان نوروزی به استان لرستان و توسعه گردشگری تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به رسالت خطیر و اصلی آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت نسل آینده گفت: علیرغم اینکه موضوع اسکان جزء وظایف آموزش و پرورش نیست، اما به لحاظ خدمت رسانی به فرهنگیان و وظیفه‌ای که محول شده و همچنین سیاست‌های استان این خدمات ارائه می‌شود و انتظار داریم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، آنگونه که آموزش و پرورش با تمام امکانات به میدان آمده، امکانات و تجهیزات لازم از طرف ستاد خدمات سفر استان به آموزش و پرورش اضافه شود.

در ادامه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان با اعلام این موضوع که تعداد ۱۱ پایگاه اسکان با ۲۱۰ آموزشگاه و ظرفیت ۲ هزار و ۱۰۰ اتاق پذیرای ۱۱ هزار نفر در ایام نوروز ۹۸ خواهد بود گفت: بیشترین حجم اسکان دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته مربوط به آموزش و پرورش است که با آماری حدود ۳ هزار و ۴۳۷ خانوار رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

خیرایی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ حدود ۳۶ درصد رشد داشته ایم گفت: استان لرستان موفق به کسب رتبه اول در غرب کشور و در رتبه بندی کلی موفق به کسب رتبه ۱۰ کشور شده که نشان از عزم و همت والای آموزش و پرورش دارد.

در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به ارائه نظرات و پیشنهادات و ارائه گزارش وضعیت اسکان و خدمات دهی به مهمانان نوروزی در دستگاه خود در ایام نوروز ۹۸ پرداختند.

انتهای پیام/م

اسکان روزانه ۱۱ هزار مهمان نوروزی در مراکز رفاهی آموزش وپرورش لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.