مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ملایر گفت: در حال حاضر ۷۳ کانون فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان فعال است.

فعالیت ۷۳ کانون فرهنگی هنری مساجد در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قاسم گودرزی، مسئول کانون‌های فرهنگی هنری، مساجد ملایر به فعالیت ۷۳ کانون فرهنگی هنری در شهرستان ملایر اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۳۳ کانون شهری و ۴۰ کانون روستایی است.

وی با بیان اینکه مسجد علاوه بر نماز خواندن می‌تواند مرکزی برای انجام امور فرهنگی و تبلیغی باشد، گفت: باید برای جذب جوانان به مساجد با برنامه تلاش کرد.

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری، مساجد ملایر با اشاره به فعالیت‌های مختلف فرهنگی ،مذهبی، اعتقادی و برنامه‌های ورزشی در کانون‌های مساجد شهرستان گفت: تعداد زیادی از کانون‌ها فعالیت‌های گسترده داشته و جزو کانون‌های خوب استان همدان محسوب می‌شوند.

گودرزی با اشاره به مشکلات و نیاز‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ملایر کمبود اعتبارات را مهمترین مشکلات کانون‌ها برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه مهمترین نیاز‌های کانون‌ها تجهیزات مناسب، قفسه کتاب، کتاب‌های به روز و مناسب برای استفاده اعضا است.

وی بیان کرد: اگر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را احیا کرده و حمایت بیشتری از آن داشته باشیم بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها حل می‌شود.

انتهای پیام/ب

فعالیت ۴۰ کانون روستایی در مساجد ملایر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار