صابونچی از وجود یک هزار پست سازمان جوانان هلال احمر در طرح نوروزی ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب الدین صابونچی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در نشست خبری طرح نوروز ۹۸ جمعیت هلال احمر که صبح امروز (یکشنبه ۱۹ اسفند ماه) برگزار شد، اظهار کرد: سازمان جوانان تجربه نوزدهمین دوره حضور و خدمات رسانی به شهروندان در نوروز را دارد. در این راستا این سازمان در قالب ۶۷۴ پست ثابت، ۱۶۶ پست سیار و ۳۸۶ فضای دوستدار کودک و خیمه نماز در مجموع ۱۲۲۶ پست با هدف ارتباط بیشتر با مردم در جهت افزایش سرمایه اجتماعی و معرفی فعالیت‌ها و ظرفیت‌های جمعیت در ارائه خدمات بشردوستانه به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بیان کرد: امسال با همگرایی و هم افزایی بیشتر با سایر واحد‌های درون جمعیت و برون سازمانی نسبت به جلب همکاری‌های بین بخشی و تنوع بخشی خدمات برنامه ریزی شده است.

وی مطرح کرد: در بخش پست‌های ثابت اعضای داوطلب جوان به خدمات ایمنی و سلامت به همراه توزیع بروشور‌های اطلاع رسانی، راهنمایی و مشاوره درخصوص مخاطرات محلی پیش روی مسافران و ارائه آموزش‌های حضوری و خدمات سلامت می‌پردازند.

صابونچی درخصوص پویش ملی بهرفت گفت: پویش ملی بهرفت، به معنای بهبود رفتار‌های ترافیکی است که در سال‌های قبل تحت عنوان پویش نه به تصادفات جاده‌ای برگزار می‌شد و امسال نیز با شکلی متفاوت‌تر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار