فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از روند بازسازی مناطق سیل زده خرم آباد بازدید کرد.

بازدید فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از روند بازسازی مناطق سیل زده خرم آبادسردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت:سپاه و بسیج پشتیبان مردم و دولت هستند که بایداز دولت و حاکمیت حمایت کنیم تا بتوانند وظایف خود را انجام بدهند و حامی بی منت مردم هستیم.

وی افزود: از همان ابتدای وقوع سیل برادران ما در سپاه وبسیج با تجهیزات و دستگاه‌های مهندسی در محل حضور داشتند و دولت را حمایت کردند.

وی ادامه داد: حال حاضر در مرحله بازسازی هستیم و برادران ما با گروه‌های جهادی مبالغ مختلفی تا سقف ۱۵ میلیون تومان کمک کردند.

سردار کشکولی گفت: کار‌هایی از جمله کف سازی و موزاییک، دیوار‌ها و سنگ کاری و گچ کاری و بازسازی کامل و با روندی که تا کنون پیش گرفتیم تا شب عید خانه‌هایی را که تحویل گرفته ایم تحویل می‌دهیم.

وی ادامه داد: متاسفانه بخشی که دولت بنابوده است که وام بدهد تنها بانک سپه وام داده است و بانک مسکن تعهدات خود را انجام نداده است و قابل تامل است باید و مطرح کنیم وپیگیری شود چرا که نزدیک عید است وخانه‌ها باید تکمیل شوند.

وی افزود: سپاه ۶ واحدی که تحویل گرفته بود تا عید آماده شده به مردم تحویل خواهد داد و دستگاه‌های اجرایی ودولت باید تلاش کنند هرچه سریعتر کار‌ها انجام شود، چون مسئولین باید پاسخگو باشیم و به داد مردم برس در وقت نیاز به کار خود تاکنون به نحو احسنت انجام دهد دولت بودجه، ردیف، قدرت و اختیار دارد، اما نمی‌دانیم چرا کار خود را انجام نداده است ما مسئول و بدهکار مردم هستیم.

انتهای پیام/م

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از روند بازسازی مناطق سیل زده خرم آباد بازدید کرد

برچسب ها: سپاه ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.