معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی کل آموزش و پرورش استان همدان از آماده سازی ۱۶۶ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی دراستان خبر داد.

آماده سازی ۱۶۶ مدرسه برای اسکان مسافران نورزوزی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بداغی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه در  نوروز پیش رو ، ۱۶۶ باب مدرسه با بیش از هزار و چهارصد اتاق برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است گفت : این میزان نسبت به نوروز ۹۷  حدود ۶۲ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ۱۹ پایگاه در ۱۹ منطقه آموزشی به منظور خدمات دهی به مسافران نوروری به ویژه فرهنگیان ایجاد شده است، گفت:این پایگاه‌ها هر ساله آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه پذیرش اینترنتی مسافران از ۱۳ اسفند آغاز می‌شود و تا ۲۴ اسفند ادامه دارد افزود:پس از پایان ثبت نام اینترنتی ثبت نام حضوری نیز خواهیم داشت.

بداغی ادامه داد: تاکنون بیش از ۲ هزار نفردر قالب  ۴۹۴ خانوار برای اسکان نوروزی در اقامتگاههای استان همدان به صورت اینترنتی نام نویسی کرده اند .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان همچنین افزود برای اسکان اضطراری مسافران که در شرایط نامساعد جوی امکان ادامه مسیر را نداشته باشند  هم مدارسی هم روستاها و مسیر جاده ها در نظر گرفته  شده است .

بداغی گفت:در طرح اسکان نوروزی  ۳۲۵ نفر از نیرو‌های این اداره به طور شبانه روز فعالیت می کنند .

انتهای پیام/ب

ثبت نام اینترنتی بیش از ۲ هزار نفر در اسکان نوروزی همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار