معاون خدمات و ایمنی شهری شهرداری خمین: گل‌های فصلی و نشایی در بلوار‌ها و میادین خمین به عنوان بخشی از اقدامات استقبال از نوروز کاشته شده است.

خمین با ۵۰ هزار بوته گل رخت بهاری به تن کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،محمد چوگری معاون خدمات و ایمنی شهری شهرداری خمین گفت: به منظور زیبا سازی فضای شهری خمین گل‌های فصلی و نشایی در ارقام بنفشه، شب بو و مینای چمنی در بوستان ها، بلوار‌ها و میادین خمین و ۶ هزار و ۷۰۰ اصله نهال در حاشیه راه‌ها، میادین، خیابان‌ها و بلوار‌های این شهر در هفته منابع طبیعی کاشته شده است.

چوگری افزود: ۶۰ هزار متر از جداول و میادین ورودی شهر در آستانه نووز رنگ آمیزی شده است و مجموعه بازی در پارک تفریحی مدرس نصب شده است و ۷۰۰ متر کف پوش در آن‌ها اجرایی و همه پای چراغ‌ها و نیمکت‌ها نیز رنگ آمیزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۲ نماد متناسب با نوروز در میادین و فضای سبز این شهر نصب شده و سفره هفت سین در جوار بیت تاریخی امام راحل از ۲۸ اسفند ماه برپا می‌شود ودر پارکینگ بیت تاریخی امام خمینی (ره) ۲۲ اتاقک نصب که درآن‌ها صنایع دستی و سوغات خمین عرضه می‌شود.

معاون خدمات و ایمنی شهری شهرداری خمین در پایان افزود: سه نمازخانه در ورودی شهر و سرویس‌های بهداشتی نیز در وردی‌های شهر و ۹ پارک عمومی بهسازی و آماده شده است و برای اجرای طرح نوروزی در خمین در مجموع ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام /ک

خمین آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

برچسب ها: گل و گیاه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.