دبیر ستاد خدمات سفر نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آماده باش ۴ بالگرد و ۲۴۸ خودرو اورژانس در سال جدید در خراسان رضوی خبر داد.

آماده باش ۴ بالگرد و ۲۴۸ خودرو اورژانس استان در نوروز ۹۸به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، احتشام فر دبیر ستاد خدمات سفر نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی مراکز درمانی خراسان رضوی در ایام نوروز برای ارائه خدمات به بیماران در آمادگی کامل هستند که نشانی این مراکز در پوستر‌ها و مراکز پر تردد به مسافران اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد:۲۲۳ پایگاه اورژانس با هزار نیروی فنی و ۲۴۸ آمبولانس در طول جاده‌ها و شهر آماده خدمت رسانی بوده و ۸ موتور آمبولانس نیز برای ارائه خدمت به بیماران مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد خدمات سفر نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۷۰ داروخانه و ۶۳ آزمایشگاه شبانه روزی آماده خدمت رسانی به ساکنان خراسان رضوی و زائران هستند و با درخواست ۱۲۴ داروخانه دیگر برای فعالیت موافقت شده است.

احتشام فر افزود: برای تسریع در امداد رسانی به مجروحان حوادث خاص و غیر مترقبه ۴ بالگرد در شهر‌های سبزوار، گناباد، نیشابور و مشهد در حالت آماده باش خواهند بود.

وی از آمادگی ۵۳ مرکز دیالیز در خراسان رضوی با ۶۹۳ تخت برای خدمت به بیماران دیالیزی خبر داد و تصریح کرد: دارالشفا حرم رضوی با تمام امکانات و یک بالگرد نیز به زائران حرم رضوی خدمت رسانی خواهد کرد.

دبیر ستاد خدمات سفر نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به بازرسی‌های بهداشتی در ایام سال جدید گفت: مانور سلامت نوروزی از ۲۰ اسفند ماه با حضور ۱۸۰ تیم بهداشت محیط آغاز شده و بیش از ۱۰۰ اکیپ دامپزشکی برای نظارت بر کشتار دام و طیور آماده خدمت رسانی هستند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

آماده باش ۴ بالگرد و ۲۴۸ آمبولانس خراسان رضوی در ایام سال جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.