اهدا تجهیزات به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیّر بوکانی به بیمارستان این شهر

رئیس بیمارستان بوکان گفت: یک سری تجهیزات به ارزش ۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط یک خیّر به این بیمارستان اهدا شد.

اهدا تجهیزات به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیّر بوکانی به بیمارستان این شهرصلاح الدین قادر زاده بوکانی رئیس بیمارستان شهید قلی پور بوکان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: حاج حسن صناعتی از خیرین خوش نام بوکانی، صبح امروز تجهیزاتی به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال با حضور جمعی از خیرین بزرگوار شهرستان، به بیمارستان بوکان اهدا کرد.

وی افزود: دو دستگاه انکوباتور پرتابل نوزاد، چهار دستگاه فتوتراپی دوار نوزاد استوانه‌ای، چهار دستگاه فتوتراپی ساده چهار لامپه نوزاد، دو دستگاه وارمرسر و کنترل، دو عدد کات ریکاوری نوزاد دارای لامپ هالوژن رگ گیری از جمله تجهیزات اهدائی این خیر بوکانی است.

قادرزاده ادامه داد: ۱۰ عدد کات نوزاد کاناپه‌ای، پنج عدد اکسی هود نوزاد، سه عدد اکسی هود اطفال، یک دستگاه الکتروکاردیوگراف، یک دستگاه مانیتوریگ پرتابل فول پارامتر و یک دستگاه تخت احیاء بزرگسال CPR دیگر اقلام و تجهیزات اهدائی توسط حاج حسن صناعتی به بیمارستان شهید قلی پور است.

حسن صناعتی از بازاریان قدیمی و خوشنام شهر بوکان است و هم اکنون نیز عضو شورای اسلامی این شهر است.

بیمارستان شهید قلی پور بوکان دارای دو فاز قدیمی و توسعه یافته است که طرح توسعه آن در زمینی به مساحت ۲۵ هزار و ۳۳٦ متر مربع و با زیر بنای ۷ هزار و ۹٨٦ مترمربع در دو طبقه اجرا شده است که شامل بخش‌های درمانگاه، جراحی زنان و مردان، مراقبت‌های ویژه، آزمایشگاه، رادیولوژی، رادیوگرافی، ام. آر. آی، سی. تی. اسکن، سی. سی. یو، آی. سی. یو، داروخانه و دیگر بخش‌های بیمارستانی است که در سال ۱۳۹۵ با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

انتهای پیام / ا 

تجهیزاتی با حضور جمعی از خیرین، به بیمارستان بوکان اهداشد

برچسب ها: اخبار سلامت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.