رئيس تبلیغات اسلامی کوهپایه از آغاز ثبت نام علاقمندان به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف بخش کوهپایه خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام علیرضا ملکوتی خواه رئيس تبلیغات اسلامی کوهپایه گفت: تبلیغات اسلامی بخش کوهپایه امسال نیز مثل سال‌های پیشین در صدد برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اعتکاف در بخش کوهپایه می‌باشد.
وی افزود: طبق آمار‌های سنوات قبل، پیش بینی می‌شود امسال حدود ۴۰۰ نفر متقاضی در بخش کوهپایه در این مراسم ثبت نام و شرکت کنند.

 
رئیس تبلیغات اسلامی کوهپایه، با اشاره به مساجد میزبان برای مراسم اعتکاف بیان نمود: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، امسال تجمیع مساجد میزبان را در برنامه مراسم در نظر گرفتیم و پنج مسجد شهر سجزی، کوهپایه، تودشکچویه، روستای جندابه و ورتون میزبان مؤمنین و معتکفین در سطح بخش کوهپایه می‌باشند.
 
ملکوتی خواه گفت: همزمان با فرارسیدن ایام البیض ماه رجب، مراسم عبادی و معنوی اعتکاف در مساجد سراسر کشور به طور همزمان آغاز می‌شود. اعتکاف از جمله عبادت‌های مستحب است که در آن فرد برای مدتی (دست کم سه روز) در مسجد می‌ماند و روزه می‌گیرد و معتکفان بیشتر وقت خود را صرف انجام اعمال عبادی می‌کنند.
 
این مقام مسئول در ادامه اعتکاف را پرورش دهنده جسم و جان برشمرد و اظهار نمود:انسان آمیزه‌ای از نیاز‌های جسمی و روحی و نیازمند پرورش در ابعاد وجودی خویش است که شرکت در مراسم اعتکاف بهترین راه برای تحقق این اصل است. 
 
انتهای پیام/م 
 

امسال حدود 400 نفر متقاضی در بخش کوهپایه در  مراسم اعتکاف ثبت نام و شرکت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.