۲۰۰ نفر از دانش آموزان یکی از مدارس پسرانه ناحیه ۲ رشت در نمایشگاهی دست ساخته‌ها و یافته‌های علمی- پژوهشی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، شهرام وارسته، مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: سومین نمایشگاه دستاورد‌های علمی و پژوهشی در دبیرستان غیر دولتی بهارستان ناحیه ۲ رشت برگزار شد و دانش آموزان این واحد آموزشی دست ساخته و ایده‌های خلاقانه خود را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان ۱۵۰ طرح و ایده خود را در ۸۰ غرفه به نمایش گذاشتند، افزود: این طرح‌ها و ایده‌ها در زمینه‌های رباتیک، الکترونیک، مکاترونیک، فیزیک، شیمی، نجوم، زیست شناسی، هنری، اپ و برنامه نویسی، ادبیات، عربی و فیلم سازی بوده است.
مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: آموزش دروس تئوری در کنار فعالیت‌های علمی و کاربردی کردن آموخته‌های دانش آموزان به ایده‌های نو و خلاقانه از اهداف برپایی نمایشگاه دستاورد‌های علمی- پژوهشی دانش آموزان است.

شهرام وارسته، با بیان اینکه به ۳ طرح و ایده برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود، تصریح کرد: سومین نمایشگاه دستاورد‌های علمی- پژوهشی تا فردا در این واحد آموزشی دایر است و قراراست تا پایان برگزاری نمایشگاه، دانش آموزان ۲۶ واحد آموزشی شهر رشت از آن دیدن کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

نمایشگاه دستاورد‌های علمی و پژوهشی دانش آموزی در رشت دایر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.