شهردار بستان از پرداخت عیدی و پاداش سال ۹۷ به تعداد ۹۰نفر از کارکنان رسمی، قرارداری و پیمانی شهرداری بستان خبر داد.

عیدی ۹۰ نفر از کارکنان شهرداری بستان پرداخت شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل عذارمالکی، شهردار بستان با توجه به مشکلات مالی در سال جاری، گفت: نیمی از عیدی و پاداش سال ۹۷ کارکنان رسمی، قراردادی و شرکتی تاکنون پرداخت شده است و تا قبل از تعطیلات عید نوروز تمام سعی و تلاش خود را جهت تامین اعتبار لازم برای پرداخت عیدی و پاداش مابقی کارکنان را به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه اداره شهرداری بستان با منابع مالی محدود مواجه است تصریح کرد: به همین علت این شهرداری را با مشکلات مالی جدی روبرو کرده و تاکنون کارکنان این شهرداری ۶ ماه حقوق معوقه و نزدیک به ۲ سال بیمه پرداخت نشده است.

عذارمالکی در ادامه افزود: در طی ۱۰ روز گذشته این شهرداری در راستای بهبود وضعیت شهر و همچنین استقبال از مهمانان نوروزی اقدام به نظافت و شتشوی معابر، لایروبی جوی ها، اصلاح روشنایی پارک‌ها و بلوارها، چمن زنی و دیزاین فضای سبز و دیوار نویسی، رنگ آمیزی جداول جمع آوری نخاله ساختمانی و زباله اقدام کرد.

شهردار بستان یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های بسیار مهم این شهرداری ساماندهی بارانداز بازارچه مرزی چذابه عنوان کرد و خواستار حمایت و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی به ویژه نماینده مردم دشت آزادگان وهویزه در این زمینه شد.

این مقام مسئول، سعی و تلاش کارگران شهرداری بستان در جهت بهبود وضعیت شهر و برطرف کردن مشکلات موجود علیرغم تاخیر در پرداخت حقوق و عیدی آن‌ها را شایسته تقدیر دانست و اظهارامیدواری کرد؛ در سال آینده با پیگیری شورای اسلامی شهر و این شهرداری و حمایت مسئولان شهرستان واستان بتوانیم حقوق کارگران را به موقع پرداخت کنیم.

انتهای پیام/گ

پرداخت عیدی کارگران شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.