رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی گفت:‌باید در بازار کار یک مدل سه وجهی مبتنی بر انقباض در عرضه نیروی کار انبساط در تقاضای نیروی کار و انعطاف پذیری در محیط کسب و کار به وجود آوریم.


سریری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: اشتغال به عنوان یک پدیده چند وجهی مطرح است و نگاه به مسئله اشتغال یک رویکرد فرابخش و بین رشته ای است که با این پدیده نمی توان برخورد تک ساختی کرد.

وی در ادامه گفت: اشتغال تابعی از تولید و تولید تابعی از سرمایه گذاری است و در این زمینه باید در بازار کار یک مدل سه وجهی مبتنی بر انقباض در عرضه نیروی کار انبساط در تقاضای نیروی کار و انعطاف پذیری در محیط کسب و کار به وجود آوریم.

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی به برنامه های اشتغال زنان اشاره و خاطر نشان کرد: برنامه هایی که می تواند برای اشتغال زنان مورد توجه قرار گیرد شامل الگوهای مختلف اشتغال زنان، تعادل کار و زندگی،‌توسعه آموزشهای کارآفرینی زنان است.

سپهری تاکید کرد: ارتقای شبکه های ارتباطی کارآفرینی بهبود اطلاعات و خدمات بازار کار و ارتقای حضور زنان در مراجع تصمیم گیری از دیگر برنامه هایی است که در برنامه های اشتغال زنان می تواند مورد تاکید قرار گیرد.

در ادامه کاویانی رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به طرح دورکاری اظهار داشت: دور کاری با فرهنگ سازی انجام می شود و اکنون در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تلاشهایی که صورت گرفته دورکاری یک امتیاز است.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری تاکید کرد:در اجرای مرحله دوم دورکاری پست سازمانی افراد مهم است و با اجرای طرح دورکاری در سامانه مدیریت عملکرد شاغل دورکار، مدیر نمونه و دورکار و کارمند نمونه دورکار معرفی خواهند شد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار