کارشناس سابق بی‌بی‌سی فارسی با انتشار ویدئویی پرده از روابط مهدی خلجی و مرجان شیخ الاسلامی با کارمندان این شبکه برداشت.

بینندگان بی‌بی‌سی فارسی از خبرنگاران این شبکه مطالبه‌گری کنندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار نام مرجان شیخ الاسلامی اصلی‌ترین شریک متهم ردیف اول پرونده شرکت بازرگانی پتروشیمی موج گسترده‌ای از واکنش‌ها در فضای مجازی شکل گرفت. شیخ الاسلامی تاکنون به مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور به مبلغ ۶.۶ میلیارد یورو و تحصیل مال نامشروع به مبلغ هفت میلیون و ۶۵ هزار و ۵۲۹ یورو و هشت میلیون و۷۱۰ هزارو ۳۸۴ دلار متهم شده است.

نکته جالب و مورد توجه در زندگی شخصی شیخ الاسلامی ازدواج  وی با مهدی خلجی یکی از فعالان رسانه‌ای خارج نشین و افراد نزدیک به رضا پهلوی است. خلجی، یکی از مخالفان جمهوری اسلامی در آمریکا است که سال‌هاست علیه جمهوری اسلامی مصاحبه‌ها و یادداشت‌های متعددی منتشر کرده است و بارها به عنوان تحلیگر مسائل سیاسی در تلویزیون‌های ضدانقلاب حاضر شده است. خلجی چندی پیش به مجلس نمایندگان آمریکا پیشنهاد داد تحریم‌ها علیه ایران بیشتر شود.

علی علیزاده تحلیگر مسائل سیاسی و کارشناس سابق بی‌بی‌سی فارسی پیش از این پس از انتشار خبر اختلاس چند میلیون یورویی شیخ الاسلامی ویدئویی را در حساب کاربری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوید داد که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری را در خصوص این متهم منتشر خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: پنج نکته درباره فساد نابخشودنی پتروشیمی +فیلم 


او در جدیدترین پست منتشر شده در حساب کاربری شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به زندگی شخصی مرجان شیخ الاسلامی از پشت پرده ارتباط خلجی و شیخ الاسلامی با کارمندان بی‌بی‌سی فارسی پرده برداشت. او در این فیلم از مخاطبان بی‌بی‌سی فارسی خواست تا از این شبکه مطالبه‌گری کنند و  از گردانندگان آن بخواهند در خصوص سکوت آنان در برابر پرونده این متهم ماجرای پتروشیمی پاسخگو باشند. علیزاده در حساب کاربریش نوشت:

رسوایی مالی مرجان شیخ الاسلامی آل آقا، همسر چهارم مهدی خلجی سوالات بسیاری را درباره رابطه سازمانی زوج خلجی-شیخ الاسلامی با بی‌بی‌سی فارسی ایجاد کرده‌است. نفوذ سازمانی مهدی خلجی در بی‌بی‌سی فارسی یعنی نفوذ سازمانی محل کار او، واینپ، یا همان لابی رسمی اسراییل در بی‌بی‌سی. اگر این نفوذ بواسطه تزریق پول کثیف شیخ‌الاسلام انجام شده باشد این مساله برای مدیریت کل بی‌بی‌سی و حامی مالی بی‌بی‌سی فارسی یعنی وزارت خارجه بریتانیا هم یک رسوایی جدی است. این وظیفه مخاطبان فارسی زبان است که خبرنگاران بی‌بی‌سی را مجبور به پاسخگویی و شفافیت کنند. در این ویدیو هفت دقیقه‌ای که به صورت مجزا در ای جی تی وی هم بارگذاری خواهم کرد سوالاتی را مطرح کردم که بینندگان بی‌بی‌سی فارسی باید از خبرنگاران بی‌بی‌سی بپرسند.

علیزاده

علیزاده در این پست فیلمی را نیز به اشتراک گذاشت که در ادامه می‌توانید ببینید:

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۳:۳۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر بی بی سی و ننگ بر دشمنان اسلام
Romania
ایرانی
۱۲:۵۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
از دولت ایران میخواهم حمایتم کند تا این دزد کثیف رو بسزای عملش برسونم در هر کجای عالم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
لعنت بر بنگاه دروغ پراکني بي بي سي
Iran (Islamic Republic of)
علی يار
۱۲:۰۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
درود بر اقاي عليزاده که هميشه حق ميگه
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
یواش یواش این قطعات پازل ازکاناداتاانگلستان و ازجریان کشف حجاب به منظورگرفتن ویزای کانادا تادرخواست تحریم مردم ایران،ازکشوری که جایگا دزدانی مثل خاوری واین زن مفسدفی الارض در کاناداییست که آن گوشه راست بالای پرچمش انگلستان هست وبه جان ملکه این کشورقسم میخورندتااین شبکه بی بی سی ومن و تو!مکرو حیله اینهارونبایددست کم گرفت
آخرین اخبار