به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال انتشار مطلبی توسط محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص مدل قرارداد شرکت توسعه کسب و کار توسکا با سازمان صداوسیما، روابط عمومی این شرکت توسعه توضیحاتی در این خصوص منتشر کرد که در ادامه میخوانید.
«۱- هیات مدیره شرکت توسکا در ۲ ماه اخیر و با هدف اطلاع از نقطه نظرات وزیر محترم، طی دو جلسه، گزارش تمامی فعالیتهای خود را به وزیر محترم ارتباطات ارائه کرده و ضمن اخذ تاکیدات ایشان در قبال برنامهها و سیاستهای آتی خود، در حال ارتقای مدل کسب و کار و تحقق برخی اولویتها است.
۲- سند مرکز نوآوری و شتابدهی رسانهای کسب وکارهای دیجیتال توسکا آذر ماه امسال به امضای نمایندگان ۷ دستگاه مختلف رسیده که یکی از ایشان معاون جناب آقای جهرمی و رئیس محترم سازمان فناوری اطلاعات آن وزارتخانه بوده اند.
۳- شرکت توسکا در حال حاضر به واقع به عنوان کارگزار صدا و سیما در حوزه تبلیغات ارزش افزوده و دقیقا بر اساس ضوابط و تعرفه های آن سازمان عمل می کند که جزئیات و دستورالعمل های آن در اختیار تمامی فعالان حوزه کسب و کار قرار گرفته است.
۴- در شرایطی که مردم عزیز نیازمند توجه بیشتر هستند ، شرکت توسکا با همکاری سازمان صدا و سیما و با تلاش متعهدانه هنرمندان عزیز ، تمامی هزینه های تولید برنامه های پربیننده ای چون خندوانه ، برنده باش ، کودک شو ، فرمول یک ، نود ، حالا خورشید ، به خانه برمی گردیم ، عصر جدید ، تب تاب ، جام جهانی ، ماه عسل ، ستاره ساز ، فوتبال های داخلی و خارجی و ... در مجموع ۷۹ برنامه تلویزیونی را می پردازد تا ضمن پاسخگویی به نیاز مخاطبین برای دسترسی به محتوای جدید ، ارزنده و پخش این برنامه های فاخر ، رضایت ایشان را با ساخت برنامه های جذاب و شاخص جلب نماید.
۵- شرکت توسکا ضمن پرهیز از ورود به مسائل حاشیه ای صرفا خود را مکلف و متعهد به اجرای ضوابط و دستور العمل های ابلاغی می داند که این مهم از جانب شرکت ارتباطات سیار ایران در جریان است.»
انتهای پیام/