شهردار سمنان گفت: در آستانه نوروز ۹۸ امروز به همراه استاندار سمنان ۴ پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد.

ناظم رضوی شهردار سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: در آستانه نوروز ۹۸ امروز به همراه استاندار سمنان ۴ پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی افزود: یکی از این پروژه‌ها آغاز مجتمع صنفی آسیا با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در ۵۲ هکتار برای انتقال مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده در شهر به این مکان است.

ناظم رضوی تصریح کرد: پروژه بعدی کلنگ زنی بوستان مسافر است که در مسیر مشهد به تهران بوده و این بوستان در ۵ هکتار است.

شهردار سمنان افزود: پروژه بعدی کلنگ زنی بوستان زائر در مسیر تهران به مشهد به مساحت ۸ هکتار بوده و پروژه بعدی کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح میدان امام حسن (ع) است و قرار است امروز به همراه استاندار سمنان بازدیدی از پروژه‌های دیگر نیز صورت گیرد.

وی ادامه داد: شهرک صنفی خدماتی آسیا با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال در مساحت ۵۲ هکتار و مدت زمان یک ساله اجرای فاز اول برای استقرار ۱۱۰۰ واحد صنفی و مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده شهر به بلوار علویان سمنان ایجاد می‌شود. تقاطع غیر همسطح میدان امام حسن (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال و در مدت زمان اجرای دو ساله به منظور اتصال کمربندی سمنان به شهر و اتصال جاده سمنان به مجتمع گردشگری آبگرم سمنان ایجاد می‌شود.

ناظم رضوی تصریح کرد: بوستان مسافر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به مساحت ۵ هکتار و در مدت زمان اجرای ۱ سال جهت استفاده گردشگران و استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی همشریان سمنانی در ظلع شمالی بزرگراه مشهد نرسیده به پل جهاد ایجاد می‌شود.

شهردار گفت: بوستان زائر سمنان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و در مساحت ۸ هکتار و در مدت زمان اجرای یک سال و در جهت استفاده مسافران عبوری و استفاده همشهریان سمنانی و بالا بردن سرانه فضای سبز سمنان در بلوار ۱۵ خرداد، ظلع شمالی سازمان حمل و نقل بار و مسافر سمنان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام / گ

جزئیات آیین پروژه کلنگ زنی در سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.