مانور بزرگ آمادگی ۲۲ دستگاه عضو ستاد خدمات سفر نوروز ۹۸ در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و دبیراجرایی ستاد خدمات سفر نوروز ۹۸ کرمانشاه در این مانور که امروز (۲۲ اسفند) درمحل پارک شرقی تاق بستان برگزار شد، بابیان اینکه امسال ۲۲ دستگاه اجرایی استان در قالب ۱۰ کمیته به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه خدمات خواهند داشت، گفت : پیش بینی می‌کنیم امسال به نسبت سال گذشته شاهد رشد مناسبی در ورود گردشگران نوروزی به استان باشیم، برهمین اساس تمام دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر نوروز استان باید حداقل ۲۰ درصد کارکرد و خدمات خود را به نسبت سال قبل افزایش دهند.

وی لازمه ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی را آمادگی و برنامه ریزی دقیق عنوان کرد و گفت : موضوعات مختلفی که بیشترین دغدغه گردشگران هستند را شناسایی کرده ایم تا در این ایام روی آن‌ها تمرکز بالایی داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه بابیان اینکه موضوع ایمنی جاده‌ای یکی از مهمترین مسائلی است که برای گردشگران همواره اهمیت بالایی داشته، افزود: در این رابطه برنامه ریزی‌هایی خوبی را با محوریت نیروی انتظامی در دستورکار قرار داده‌ایم.

وی اضافه کرد: همچنین در بحث بهداشت و نظارت بر اماکن و جلوگیری از افزایش هزینه‌های ارائه خدمات به گردشگران با تشکیل کمیته‌های ذیربط اقدامات خوبی را شروع کرده ایم.

قادری به تاکیدات ریاست جمهوری مبنی بر لزوم تنظیم بازار در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: باتوجه به تاکیدات رئیس جمهوری تمام اهتمام خود را در این زمینه با محوریت کمیته نظارت به کار گرفته‌ایم تا کام گردشگران به واسطه بالا بودن قیمت‌ها تلخ نشود.

وی در ادامه با اشاره به مصادف شدن ایام نوروز با ماه رجب، از تلاش برای ایجاد فضا‌های شادی و با نشاط در این ایام خبر داد و اعلام کرد: بنا داریم در این مدت به واسطه قرار داشتن در ماه رجب برنامه‌های شادی را اجرا کنیم که از جمله آن برگزاری بیش از ۱۰۸ برنامه مفرح و اجرای نوروزگاه‌ها در کرمانشاه و سایر شهرستان‌های استان است.

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر نوروزی باتاکید براینکه نوروز امسال شادترین نوروز را برای مردم استان و گردشگران رقم خواهیم زد، افزود: این مهم با همکاری، هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر انجام می‌گیرد و به صنعت گردشگری استان نیز کمک بسزایی خواهد کرد .

 

 

انتهای پیام/د

رشد مناسب در ورود گردشگران نوروزی به استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.