معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمرگفت: شرایطی که درباره‌ی خودرو‌های لجستیک هلال احمر وجود دارد خوب است، اما همچنان تا استاندارد فاصله دارد.

سعید متانی معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص اقدامات لجستیک در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: لجستیک سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ۴ حوزه انبار‌های امدادی، اقلام امدادی (زیستی، غذایی و بهداشتی) تجهیزات امداد و نجات، ناوگان ترابری در حال امدادرسانی و فعالیت است.

وی افزود: اکنون بالغ بر ۳۵۰ هزار متر مربع انبار‌های امدادی در جمعیت هلال احمر و همچنین بالغ بر ۵ هزار خودروی عملیاتی و پشتیبانی در حوزه‌ی لجستیک وجود دارد.

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درخصوص خودرو‌های لجستیک هلال احمر گفت: شرایطی که درباره‌ی خودرو‌های لجستیک هلال احمر وجود دارد خوب است، اما همچنان تا حد استاندارد فاصله دارد.

وی افزود: براساس بودجه ای که تخصیص داده می‌شود باید بتوانیم کار‌های خرید خودرو‌ها و اقلام حتی پروژه‌های عمرانی و کار‌های آن را انجام دهیم و بر اساس استاندارد خودرو‌ها در هر شعب و هر پایگاه تعداد مشخصی از این خودرو‌ها وجود دارد.

متانی در خصوص بروزرسانی خودرو‌ها بیان کرد: ۷۵ درصد از خودور‌های نجات را اخیرا تحویل دادیم که از خودرو‌های تیپ ۲ به ارزش ۱ میلیارد و  هزار۵۰۰ تومان است، اما تا حد استاندارد فاصله داریم و نیاز‌های خود را نیز اعلام کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار