رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری باند سارقان مغازه در زاهدان خبر داد.

دستگیری باند سارقان مغازه در زاهدان / کسبه حفاظت فیزیکی محل کسب خود را جدی بگیرندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌های شهر زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: سارقان با چهره‌های پوشیده و مسلح به سلاح سرد با شناسایی اماکن تجاری که دارای اموال با ارزش بودند با سوء استفاده از حفاظت فیزیکی ضعیف آن‌ها من جمله اماکن مشرف به خرابه یا کاروانسراها، با استفاده از کلنگ، در ساعات پایانی شب دیوار را سوراخ کرده و اقدام به سرقت اموال می‌کردند.

سرهنگ ملاشاهی ابراز داشت: مأموران پلیس آگاهی با استفاده از شیوه‌های تخصصی یکی از این سارقان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم شد، اما در مواجهه با اسناد و ادله به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: سرقت‌ها را باهمدستی ۴ نفر دیگر انجام داده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: مأموران بلافاصله دست بکار شدند و این ۴ نفر را نیز در عملیات جداگانه در نقاط مختلف شهر زاهدان شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ ملاشاهی ادامه داد: متهمان با اقدامات فنی و مواجهه با ادله پلیسی لب به اعتراف گشوده و بیان کردند که اموال مسروقه را به ۴ مالخر حرفه‌ای فروخته اند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از شناسایی این مالخران، همگی را دستگیر و اموال به سرقت رفته را نیز کشف کردند.

سرهنگ ملاشاهی گفت: اموال کشف شده به صورت صحیح و سالم به مالباختگان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: شهروندان بخصوص کسبه عزیز نسبت به حفاظت فیزیکی محل زندگی و کسب خود توجه لازم را داشته باشند و اقدامات ایمنی و امنیتی استاندارد را مدنظر قرار دهند و در این زمینه سهل انگارانه رفتار نکنند.

انتهای پیام/.ع

دستگیری باند سارقان مغازه در زاهدان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار