استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات پیش روی مرغداران استان، خواستار تشکیل جلسه فوری به منظور رفع مشکلات آن‌ها شد و گفت : این کار باعث می‌شود از نوسان قیمت این محصول غذایی نیز جلوگیری شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که به میزبانی اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت : تعداد زیادی از مرغداران مدتی است که دچار مشکلات زیادی هستند و فرصت سوزی برای رفع مشکلات آن‌ها به اقتصاد استان ضربه می‌زند.

وی گفت : باید از واحد‌های تولیدی و اشتغالزا در استان حمایت شود چرا که بخش اعظمی از موضوع کارآفرینی را تامین و افراد زیادی در کنار آن‌ها مشغول به کار هستند.

بازوند تصریح کرد: یکی از کار‌هایی که در شرایط کنونی باید انجام دهیم حمایت از کارفرمایان و تولیدگران و صنعتگران است که اجازه نمی‌دهند چرخه اشتغال از حرکت بایستد.

استاندار کرمانشاه همچنین خواستار بازنگری در خصوص مشاغل سخت و زیان آور شد و گفت: بازنشستگی پیش از موعد به بهانه‌های مختلف به سود صنعت و اقتصاد استان نیست.

وی همچنین با اشاره به ابلاغ رسمی موضوع کلانشهر شدن کرمانشاه به شهرداری گفت: از امروز باید خدماتی در حد یک کلانشهر به مردم استان و استان‌های همجوار ارائه شود.

بازوند تصریح کرد: جذب سرمایه گذار یکی از مهمترین اقدام‌هایی است که باید دنبال شود و در این راستا با تمام وجود باید تلاش کنیم و بروکراسی‌های پیچیده اداری را نیز حذف کنیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه این استان از سرمایه گذار و بخش خصوصی قوی محروم است، گفت: یکی از اولویت‌های کاری ما در سال آتی جذب چنین سرمایه گذارانی است که بتوانیم پروژه‌های بزرگ را اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: با مذاکرات انجام شده به زودی عملیات اجرایی مرحله اول بندر خشک در کرمانشاه احداث می‌شود و شرکت راه آهن وابسته به وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی امر قرار شده کمک‌های لازم را صورت دهد.

بازوند همچنین خواستار تداوم شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی شد و گفت: باید برنامه ریزی لازم برای حضور مسئولان عالی رتبه کشور و مقامات دولتی که به کرمانشاه سفر می‌کنند، صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه در پایان از احتمال سفر وزرای نیرو و راه و شهرسازی به کرمانشاه در فروردین ۹۸ خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

فرصت سوزی برای رفع مشکلات مرغداران

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.