مدیر جهاد کشاورزی آمل از رصد و پایش ۱۶ فروشگاه سموم نباتی در اسفند ماه دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره به نقش مدیریت صحیح مصرف کود‌های شیمیایی و سموم در تولید غذای سالم و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، گفت: به منظور پایش واحد‌های فروش سموم نباتی بازدید مشترک با شبکه بهداشت، اداره صنعت معدن و تجارت بازرگانی، حراست مدیرت جهاد کشاورزی ونظام مهندسی این شهرستان در گشت مشترک به بازدید از فروشگاه‌های عرضه سموم نباتی این شهرستان پرداختند.

اسلامی هدف از پایش را جلوگیری از تولید و توزیع سموم ثبت نشده و تاریخ گذشته کنترل دفاتر وفاکتور فروش و حضور مسئول فنی در فروشگاه بیان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه در این شهرستان ۱۲۵ فروشگاه عرضه سموم نباتی بخش تعاونی و خصوصی وجود دارد، افزود: در این بازدید کارشناسان ۱۶ واحد فروش سموم و آفت کش‌ها را در سطح شهر مورد پایش قرار دادند.

وی افزود: هرگونه تغییر در بسته بندی و دخل و تصرف در محتوا و برچسب سموم و درج تاریخ تولید و انقضاء به روی بسته بندی الزامی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل ادامه داد:در پایش این دوره به دو فروشگاه اخطار کتبی داده شده و در صورت تکرار در بازدید بعدی نسبت به پلمپ آن اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/آ

 

فروشگاه‌های سموم کشاورزی در آمل پایش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.