امسال، ۴۰۰ بازرس و ناظر افتخاری در طرح نظارت نوروزی در چهارمحال و بختیاری مشارکت دارند.

مشارکت ۴۰۰ بازرس افتخاری در طرح نظارت نوروزیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بیژن بهرامی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال، ۴۰۰ بازرس و ناظر افتخاری به صورت نامحسوس در طرح نظارت نوروزی در استان مشارکت دارند.

وی افزود: این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پایانه‌ها و دامپزشکی از ابتدای بهمن امسال و همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

بهرامی اضافه کرد: در طرح نظارت نوروزی، ۴۰ بازرس در قالب ۲۰ اکیپ نظارتی به منظور مقابله با قاچاق، گران‌فروشی و درج نکردن قیمت و رعایت بهداشت در سطح استان فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: در این طرح در بخش عرصه خدمات و کالا‌ها شامل فعالیت نانوایی‌ها، توزیع کالا‌های اساسی مانند گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، روغن، حبوبات، میوه، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خاروبار، شیرینی جات، روغن موتور، موادشوینده و لاستیک خودرو نظارت‌ها انجام می‌شود.

بهرامی خاطرنشان کرد: همچنین در بخش خدماتی شامل فعالیت و خدمات شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش این شرکت‌ها، حمل و نقل درون و برون شهری، اماکن تفریحی، فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحد اقامتی، غذا خوری، رستوران‌های بین شهری، انبار‌ها و سردخانه ها، میادین میوه و تره بار، خدمات خشک شویی و قالیشویی و پارکینیگ و تعویض روغنی نظارت و بازرسی صورت می‌گیرد.

وی با فعالیت دائم و مستمر کشیک‌های نظارتی در ایام نوروز اظهار داشت: مردم می‌توانند هر گونه تخلف اصناف را به ستاد خبری ۱۲۴ گزارش گزارش کنند.
 
انتهای پیام/خ

طرح نظارت نوروزی بر بازار شب عید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.