مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر از فروش ۱۹ میلیارد ريال مرغ تازه و کشتار روز تنظیم بازار از بهمن ماه تا بیستم اسفند امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجید جعفری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر از توزیع مرغ گرم کشتار روز برای تنظیم بازار خبر داد و گفت: از بهمن ماه امسال تا بیستم اسفند، ۱۷۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ گرم برای حمایت از مصرف کننده در این شهرستان عرضه شد.

وی افزود: بهمن ماه امسال ۷۹ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ تازه و کشتار روز با نرخ مصوب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان به ارزش هشت میلیارد و ۳۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال توزیع شد.

جعفری گفت: از اول تا بیستم اسفند ماه، برای رفاه حال شهروندان، ۹۸ هزار کیلوگرم مرغ گرم کشتار روز با نرخ مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ارزش اقتصادی ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال توسط عاملین فروش عرضه شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر با اشاره به اطلاع رسانی و بازدید نمایندگان این مدیریت و اداره صنعت و معدن بر نحوه توزیع مرغ گرم کشتار روز، افزود: توزیع مرغ گرم در این شهرستان توسط ۶۰ عامل مجاز انجام می‌شود.

احداث کانال انتقال آب زراعی ۲۵۰۰ متری در قائم شهر


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر با بیان اینکه طرح بتی کردن پوشش کانال انتقال آب کشاورزی (لاینینگ)  با اعتبار یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در حال اجراست، گفت: با اجرای این طرح ۱۰۳ بهره بردار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد و ۵۲ هکتار از زمین‌های شالیزاری این شهرستان را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی افزود: مهار آب‌های سطحی و هدایت آن به مزارع، افزایش سرعت انتقال آب و کاهش هدر رفت آن از مزایای این طرح است.

انتهای پیام/آ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.