توزیع کالا در بین مردم نیازمند برنامه‎ریزی بهتر/ تقارن عید نوروز با اعتکاف مایه برکت الهی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: توزیع کالا در بین مردم نیازمند برنامه ریزی بهتری است تا کرامت و شخصیت آنان حفظ شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۴ اسفند ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، از مسئولان خواست برای رفع کاستی‌ها و سوء مدیریت در این زمینه اهتمام جدی‎تری بورزند تا رضایتمندی جامعه جلب شود.

وی با انتقاد از چگونگی توزیع کالا در بین مردم، خطاب به مسئولان گفت: این موضوع نیازمند تدبیر و برنامه ریزی بهتری است تا کرامت و شخصیت مردم حفظ شود چرا که هم اکنون برخی ساعت‌ها و با تحمل مشکلات زیاد برای خرید گوشت و مرغ در صف می‌ایستند و باز هم ممکن است موفق به خرید نشوند.

نکونام در ادامه با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و آغاز سال نو، و تقارن آن با ایام البیض ماه رجب و ایام اعتکاف، افزود: این تقارن مایه برکت الهی است.

وی، پایان سال را فرصت محاسبه برای انسان بیان کرد و از مردم خواست؛ با شرکت گسترده در مراسم معنوی اعتکاف، در مسیر عبادت خالصانه، استغفار و توبه به درگاه خدا گام بردارند.

خطیب جمعه شهرکرد اظهار داشت: امروز برای ایستادگی در برابر مشکلات بیشتر از گذشته به قدرت ایمان نیاز داریم و این قدرت قوی تنها در اعتکاف و ارتباط با خداوند به وجود می‌آید.

نکونام همچنین با تبریک پیشاپیش فرخنده سالروز میلاد باسعادت حضرت امام جواد (ع) در ۱۰ رجب و میلاد باسعادت حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) در ۱۳ رجب گفت: مایه افتخار و بالندگی است که شیعه امام علی (ع) و فرزندان این امام همام (ع) تا حضرت مهدی (عج) هستیم.

انتهای پیام/ش

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار