۶۹۰ نفر از بسیجیان شهرستان محمود آباد از از تابستان سال ۹۷ تا پایان فروردین ۹۸ از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تقی کیا فرمانده سپاه شهرستان محمود آباد با بیان اینکه از تابستان سال ۹۷ تا پایان تعطیلات نوروز ۹۸ تعداد ۶۹۰ نفر از بسیجیان محمودآباد به اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند، گفت: بسیجیان شهرستان در مرحله اول تابستان امسال از منطقه غرب در کردستان بازدید داشته و بقیه افراد بسیجی از ۱۵ اسفندماه ۹۷ تا پایان تعطیلات نوروز ۹۸ به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردویی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این اردو‌ها بیمه کردن نسل جوان با فرهنگ ایثار و جهاد بوده، افزود: جوانان امروز باید با عزیزان همسن خود در ۳۰ تا ۴۰ سال پیش آشنا و بدانند امنیت امروز حاصل رشادت این شهیدان است.

فرمانده سپاه شهرستان محمودآباد گفت: مؤثرترین کار فرهنگی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان نظام اردو‌های راهیان نور بوده تا جوانان نسل امروز با فرهنگ شهادت و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

کیا افزود: برگزاری اردوی‌های راهیان نور فرهنگ جهاد و شهادت را به نسل جوان انتقال داده و امسال ۱۷ کاروان از شهرستان محمودآباد در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/آ

اعزام بسیجیان محمودآبادی به راهیان نور

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار