حجت الاسلام بهشتی با اشاره به آیات نورانی قرآن، چند راهکار برای افزایش روزی حلال بیان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد بهشتی خطیب و کارشناس امور قرآنی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نکات قرآنی افزایش رزق اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های همیشگی مردم افزایش رزق است، دراین‌باره خداوند در قرآن کریم به دو نوع رزق حلال و حرام اشاره می کند، که البته در رزق حلال چند مولفه وجود دارد که یکی از آن‌ها تقوا به معنی درست کار کردن است و دیگری طلب استغفار از گناهان و کژی های که پیش از این در امور اجرایی خود داشتیم، محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: سومین گزینه در افزایش رزق دعا کردن است، ما روایت داریم که بعد از هر نماز به زبان فارسی هم که شده دعا کنیم. همچنین یکی ازنکات مهم در اشارات قرآن صله ارحام با فامیل و دوستان است.

مشروح این مصاحبه را در زیر مشاهده کنید؛

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
شما را بخدا بگین دولت بحث اشتغال رو درست کنه همین تولید رو رونق بده مسکن رو راه بندازه تا اشتغال درست بشه مردم شغل و درآمد داشته باشن افزایش روزی پیشکش روز به روز مجبوریم یه چیزی رو از سفره حذف کنیم خدایی انصافه مثلا پیاز کیلویی 15 تومن؟مرغ 25 تومن؟گوشت قرمز...ببخشین چنده الان گوشت قرمز؟؟؟الان اون بیچاره ای که شغل نداره هرچی میخواد بشینه بعد نماز ذکر بگه کدوم روزی رو میخواد زیاد کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
ذکر استغفار به مدت طولانی و گناه نکردن و ذکر مخصوص روزی به تعداد خیلی خیلی زیاد و شکرگذاری بخاطر نعمت های فعلی باعث میشه روش پول دراوردن بیاد توی ذهن ادم ولی باید با کار و تلاش و پیگیری اون روش رو عملی کرد اینطوری رزق زیاد میشه
آخرین اخبار