امام جمعه موقت ساری گفت: جمهوری اسلامی ایران به رغم ‏قدرت و اقتدار با همه جهان مهربان است و سر عناد با هیچ دولتی ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین راهبرد آینده کشور است گفت: تبیین موشکافانه این بیانیه مهم، در پیشبرد اهداف نظام اسلامی، نقش برجسته‌ای دارد.

وی به ارائه راهکار‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در این بیانیه اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران به رغم ‏قدرت و اقتدار با همه جهان مهربان است و سر ستیزه جویی و عناد با هیچ یک از دولت‌ها را ندارد.

امام جمعه موقت ساری گفت: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه پاسخ کسانی را که به دوستی با آمریکا معتقدند داده و اشاره ‏فرمودند که نظام الهی ایران با استکبار جهانی و نظام صهیونیستی هرگز دست دوستی نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی چالش کشی زیاده خواهان، انعطاف پذیری جمهوری اسلامی و پایبندی به ارزش‌های دینی را بخشی از بیانیه دوم مقام ‏معظم رهبری دانست و افزود: ایشان با درایت و دلسوزی نقشه راه مناسبی برای مسؤولان و مردم ترسیم کردند.

وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب مازندرانی‌ها در پیش از انقلاب با دو خطر کمونیست و فساد غرب مواجه بودند، اما ‏پیوسته ارزش‌های دینی را حفظ کردند و اینک مسافران نوروزی باید حرمت‌ها را حفظ کنند.

وی از ۲۹ اسفند به عنوان روز ملی شدن نفت یاد کرد و از عموم مسؤولان خواست تا اقتصاد کشور را بدون نفت ‏ترسیم کنند، زیرا نفت یک نعمت الهی است و باید برای نسل‌های آینده باقی بماند.

امام جمعه موقت ساری از اعتکاف به عنوان یکی از مراسم عبادی یاد کرد و ادامه داد: به رغم تلاش دشمنان، جوانان کشور همه ساله در این آیین ‏عبادی حضور می‌یابند و مردم نیز با اهدای سحر و افطار باید یاری گر آنان باشند.

انتهای پیام/آ 

جمهوری اسلامی ایران سر عناد با هیچ دولتی ندارد.

برچسب ها: مجلس خبرگان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار