رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان، یک واحد صنعتی به بهره‌برداری می‌رسد و اجرای سه طرح صنعتی آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی افزود: در این سفر، طرح سیمان خاکستری شرکت سیمان مُند دشتی با سرمایه گذاری سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بهره برداری می‌شود و اجرای طرح تولید پلیت باطری، انباره‌های سرب اسیدی و طرح تولید کاغذ از کربنات کلسیم با سرمایه‌گذاری هزار و ۹۱۴ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: کارخانه سیمان مُند در شهرستان دشتی با ظرفیت سالانه هزار و ۲۰۰ تن سیمان خاکستری زمینه اشتغال مستقیم ۱۷۰ نفر را فراهم کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر همچنین با اشاره به آغاز اجرای سه طرح، افزود: یکی از این طرح‌ها، طرح شرکت صنایع عمران زاگرس خورموج با پیش بینی تولید سالانه ۲۰ هزار تن کاغذ از کربنات کلسیم و اشتغال ۱۳۷ نفر است که با سرمایه گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اجرا خوهد شد.

حسینی محمدی بیان کرد: دو طرح دیگر هم مربوط به شرکت تجارت تدبیر سایناست با پیش بینی تولید سالانه یک میلیون عدد انباره‌های سرب اسیدی و پنج هزار تن پلیت باطری، که با سرمایه گذاری ۴۱۴ میلیارد ریال در شهرستان بوشهر اجرا می‌شود و برای ۷۲ نفر شغل ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ک

افتتاح یک طرح و آغاز اجرای سه طرح صنعتی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر

 

برچسب ها: صنعت ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.