معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهان از آماده سازی فضای فیزیکی سالن علی بن ابیطالب به عنوان ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان و مهمانان نوروزی خبر داد.

صاحب نژاد حسینی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهاندر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به آماده سازی ۱۶ مدرسه جهت اسکان مهمانان نوروزی گفت: مجهز سازی مدارس و پایگاه‌های اسکان فرهنگیان از آغاز اسفندماه شروع شده است.

وی در ادامه افزود: طی بازدید‌های صورت پذیرفته از مدارس طرح اسکان، کلیه اقلام و وسایل مورد نیاز بسته به درجه پایگاه تهیه و به مدارس ارسال شده است.

نژاد حسینی عنوان کرد: تسهیلات و تجهیزات لازم در مدارس و مراکز اسکان مهیا است و خدمت رسانی مطلوی و شایسته به مسافرین تعطیلات نوروز ۹۸ و رفع نیاز‌های آنان در مراکز اسکان، از اولویت‌های حوزه معاون پشتیبانی است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهان گفت: آماده سازی فضای فیزیکی سالن علی بن ابیطالب به عنوان ستاد مرکزی پذیرش مهمانان نوروزی در حال انجام بوده که که تا روز یکشنبه به پایان می‌رسد.

رسول عبدی پو، مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: به مناسبت هفته درختکاری و برای اولین بار در راستای همکاری مشترک این مدیریت با شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در سطح گسترده برای دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی مسابقه نقاشی برگزار شد.

وی افزود: ۳۷۱ اثر نقاشی با موضوع" منابع طبیعی و محیط زیست"، از دانش آموزان مدارس شهرستان به دبیرخانه ارسال شد.
عبدی پور گفت: کارشناسی روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان به عنوان دبیرخانه مسابقه، آثار را برای اعلام نتایج به صورت قرعه کشی جمع آوری کرد و به ۶۰ اثر منتخب مسابقه نقاشی با موضوع" منابع طبیعی و محیط زیست" هدایای ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار