فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقان مسبح طلا فروش لنده شناسایی و بزودی دستگیر می شوند.

سارقان مسلح طلافروش لنده شناسایی شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ، عصر روز ۱۶ اسفندماه دو سارق مسلح موتور سوار با حمله به یک طلافروشی در لنده بعد از شلیک چندین تیر هوایی اقدام به سرقت مقداری طلا کرده و بعد از آن متواری شدند.

سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عاملان سو قصد به رئیس کل دادگستری استان و تیراندازی به ساختمان مسکونی کارکنان دادگستری گچساران شناسای و دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم بویژه در سرقت رتبه ۳۱ کشور را بعد از استان خراسان جنوبی داریم، ابراز کرد: سرقت خشن امسال ۶۷ درصد کاهش داشتیم و در زمینه نزاع‌های دسته جمعی امسال مقام ۳۱ را در بین استان‌های کشور کسب کردیم.

انصاری از دستگیری متهمی بعد از ۵ سال در یزد خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۵ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش دارد که در این زمینه ۱۷۰۰ نفر اعم از قاچاقچی، توزیع کننده و مصرف کننده دستگیر و ۳۱۰ دستگاه خودرو نیز متوقف شده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین در این مدت ۴۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شده که در این زمینه ۷۱۳ دستگاه خودرو متوقف و دو هزار و ۱۰ نفر نیز دستگیر شدند که میزان کالا‌های کشف شده افزایش ۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

انصاری با اشاره به اینکه رسانه‌های استان در راستای آگاهی بخشی به جامعه همیشه همراه و همگام پلیس بوده و در این زمینه سنگ تمام گذاشته‌اند، تصریح کرد: انشالله سال آینده شاهد افزایش تعامل و همکاری بیشتر پلیس و رسانه‌ها باشیم.

وی با تشریح دستاورد‌های ارتباط تنگاتنگ و نزدیک پلیس با رسانه‌ها بیان کرد: رسانه‌ها در ارتقای شاخص‌های امنیتی استان نقش موثری دارند و پیگیری آنان در زمینه‌های مختلف قابل تقدیر است.

انصاری تاکید کرد: باید کاری کنیم در سال‌های آتی ضمن استفاده از تجارب گذشته با هدف انجام بهتر ماموریت، کاری کنیم کا در نهایت سبب رضایت مردم شود و جامعه باید از عملکرد شبانه روزی پلیس آگاه باشد

انتهای پیام/غ

کشف ۴۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.