به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و ششم اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

5142...0916:  چرا مسئولان به فکر مستمری بازنشستگان تامین اجتمایی نیستند. می خوان روز عید این پول رو بدهند؟!

 

9541...0935: لطفا در مورد وضیعت کسانی که در آزمدن استخدامی اداری قوه قضاییه که در سال ۹۶ برگزار شده و هنوز بلاتکلیف ماندند یکگزارش تهیه کنید. متاسفانه قوه پاسخگو نیست. با تشکر

 

1471...0917: کارگر فصلی یک روز کار 3 روز بیکار است. سبد کالا تا حالا به خا نواده ام تعلق نگرفته است. با درآمد خیلی زیاد خوش شانس باشم 1 تومان نمی شود. ولی کارمندان با 3 یا 4 میلیون تومان دادند.

 

7419...0917: چند مدتی هست که پیامی مبنی بر اینکه شما در قرعه کشی برنده شدید برای من می آید. از شما تقاضا دارم این مطلب را رسانه ای کنید و راست و دروغ آن را برای کسانی که این پیام را دریافت کردند مشخص کنید. این متن پیامی است که برای من آمده است. برای دريافت بن كالای خود فورا تماس بگيريد (كد501 تماس تا امروز) عاجزانه تقاضا دارم که پیگیری کنید.

 

5931...0918: لطفا راجع به کنترل ساعت کاری رانندگان کامیون که با خستگی و خواب آلودگیشان باعث وقوع تصادفات فجیع می شوند،گزارشی تهیه فرمایید.

 

3726...0930: از بیمارستان صومعه سرا (از توابع استان گیلان) پیامک می فرستم، با توجه به اینکه روزهای آخر سال 97 است و به سال 98 نزدیک می‌شویم، تمام معوقات یکساله 97 ما، کارمندان این بیمارستان، که دولتی هم است، پرداخت نشده است، خواهش می‌کنم به گوش مسئولین وزارت بهداشت و مسئولین کشور برسانید.(علی الخصوص رشته‌های علوم آزمایشگاهی که مظلوم واقع شده ایم).

 

9212...0930: تو را به خدا پیگیری کنید چرا حقوق کارمندان نیروهای مسلح واریز نمی شود.

 

2961...0990: مدتی است پرونده مالباختگان شرکت لیزینگ نگین خودروی آفتاب از اخبارها محو شده است. در حالی که به طور مثال من بابت خرید یک دستگاه پژو پارس در سال۹۲که۳۰۵۰۰هزار تومان بود ۲۸ میلیون دادم و قرارشد الباقی هنگام انتقال سند تسویه شود اخیرا خودرویم توقیف شده است.

 

8133...0937: حرف نزنين عمل کنيد. کارگران شهردارى تربت حيدريه حقوق برج  10و11و12ران داده يعنی 500 تومان حقوقه لطفا پيگيرى کنيد. ممنون


4790...0910: من این چند بار پیام میدم که به خدا بیکارم من کارگر ساختمانی هستم به خدا این  3 تا4  ساله بیکارم هر جا که هم میرم برای وام اشتغال زای به خدا نمی دهند. خواهشا به این رئیس جمهور به این وزیرا بگید فکری به حال ما طبقه ضعیف بکنند. به خدا دیگه از شرمنده ای نمیتونیم نگاه زن بچمون بکنیم حداقل اگه دولت نمیتونه کاری بکنه به خیرین بگن کمک ما بکنن خواهش می کنم تو را خدا پیام منو به دست ریئس جمهور برسونید.

 

2894...0938: با سلام وخسته نباشی خدمت شبکه خبر بنده حقیر از شهرستان دلفان لرستان هنوز سود سهام دریافت نکرده ام سال 97 لطفا پیگیری شود. تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار