مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از خدمات رسانی ۶۷۰ نفر نیروی امداد و نجات در مسیر‌های مختلف استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان یکشنبه در نشست خبری در خصوص خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر استان در سرسرای این جمعیت با اشاره به اینکه ۴۴ پایگاه امداد و نجات نوروزی در سطح استان گفت: از این تعداد پایگاه ۲۰ پست ثابت و ۲۴ پست موقت هستند.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های امداد و نجات نوروزی از روز گذشته، ۲۵ اسفندماه راه اندازی شدند اظهار کرد: این پایگاه‌ها به مدت ۲۲ روز فعال هستند و ۶۷۰ نفر در پایگاه‌های امداد و نجات نوروز در استان مستقر هستند.

خدادادی اذعان داشت: در شهرستان‌های شوشتر، دزفول و خرمشهر برای ایام نوروز پایگاه‌های امداد و نجات ساحلی مستقر شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به خدمات رسانی توسط هلال احمر در مرز‌های شلمچه و چذابه به کاروان‌های راهیان نور افزود: در مناطق فکه و دهلاویه نیز برای ایام نوروز امسال ۲ درمانگاه در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: در عید نوروز سال گذشته به ۱۰۰ هزار مسافر خدمات رسانی انجام گرفت.

پیش بینی تردد ۷ میلیون مسافر نوروزی در خوزستان

علی خدادادی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود امسال ۷ میلیون مسافر در ایام نوروز امسال به خوزستان سفر کنند اظهار داشت: با توجه به بارش‌های خوبی که در پاییز و زمستان امسال در خوزستان شاهد بودیم، هوا و طبیعت در استان شرایط را برای جذب بیش‌تر مسافران نوروزی مهیا کرده است.

وی با اشاره به اینکه خوزستان همواره درگیر حوادث مختلف است گفت: امسال از تمامی امکانات برای مقابله با حوادث و مخاطرات گوناگون استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/گ

استقرار پایگاه‌های امدادونجات هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار