اجرای پویش" نه به چهارشنبه سوری خطرناک " در اراک

پویش" نه به چهارشنبه سوری خطرناک " از اقدامات پیشگیرانه ای است که در اراک در دست اجراست.

اجرای پویشمدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک در گفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،گفت: پویش" نه به چهارشنبه سوری خطرناک " از اقدامات سازمان آتش نشانی اراک است برای کاهش حوادث چهارشنبه پایان سال است.

اجاقی افزود: آتش نشانی اراک آمادگی لازم برای خدمات رسانی به مردم در چهارشنبه پایان سال را دارد و افراد در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

جمالیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک هم گفت: متاسفانه در سال گذشته شاهد حوادث ناگواری از جمله کوری و قطع اندام‌های بدن بویژه در افراد سنین بین ۲۰ تا ۴۰ سال را شاهد بوده ایم.

وی افزود: بیمارستان امیرالمومنین و بیمارستان ولیعصر امادگی لازم برای خدمت رسانی به همشهریان را در چهارشنبه پایان سال دارد.

مختاری، فرمانده انتظامی شهرستان اراک هم گفت: از مردم درخواست می کنیم مراقب خانواده‌های خود باشند و از حضور در مکان‌های شلوغ خودداری کنند.

مختاری افزود: با افراد هنجار شکن که باعث سلب آسایش مردم می‌شوند برخورد خواهد شد.

حقدوست، نماینده دادستان اراک هم گفت: مطابق قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات، افرادی که نسبت به تهیه، تولید، نگهداری، حمل یا توزیع و فروش مواد محترقه و منفجره غیرمجاز اقدام نمایند به مجازات حبس و جزای نقدی محکوم خواهند شد.

انتهای پیام / ج

اقدامات پیشگیرانه در اراک برای کاهش آسیب‌های چهارشنبه آخر سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.