استاندار اردبیل گفت: این استان برای همکاری هلال احمر جهت سرمایه گذاری آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: استان اردبیل ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری در عرصه‌های مختلف دارد و هلال احمر می‌تواند شرکت‌های سرمایه گذاری خود را در این استان مستقر نماید.

وی بیان کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران می‌تواند زمینه‌های سرمایه گذاری خود در استان را با دقت مطالعه کرده و نیازمندی انبار‌های خود را در این استان تولید کند.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار، نسبت به انجام مطالعات برای سرمایه گذاری در استان قول مساعد داد.

علی اصغر پیوندی گفت: فعالیت‌های هلال احمر با کمک‌های مردمی اداره می‌شود و پایگاه‌های امداد و نجات مورد نیاز باید با همکاری مردم، خیرین و ائمه جماعات احداث و تجهیز شود.

وی با اشاره به وجود ۶۰۰ پایگاه امداد و نجات در کشور این تعداد پایگاه را برای امدادرسانی ناکافی دانست و از افزایش تعداد آن خبر داد.
وی به آغاز اجرای طرح امداد نوروزی از روز ۲۵ اسفندماه اشاره کرد و گفت: این طرح تا ۱۷ فروردین ماه ادامه می‌یابد.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از اختصاص دو خودروی امدادی جدید و مدرن به استان اردبیل به ارزش چهار میلیارد تومان خبر داد و افزود: این خودرو‌ها به شهرستان‌های گرمی و سرعین اختصاص و مورد استفاده امدادگران درحوادث و بلایای طبیعی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح امداد نوروزی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.