استاندار گیلان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال جدید با استقبال از انتقاد‌های سازنده با فروتنی نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مصطفی سالاری، استاندار گیلان در نشست توسعه و برنامه ریزی گیلان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و چند تن از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به استان تصمیمات خوبی گرفته شد و بر اساس شناخت دکتر روحانی از نیازمندی‌ها و محرومیت‌های استان بودجه خوبی نسبت به دیگر نقاط کشور برای گیلان مصوب شد.

وی با اشاره به شروع به کار راه آهن در گیلان و توسعه اشتغالزایی بومی، رونق گردشگری و نیز کمک به رفاه و معاش مردم افزود: از روز بهره برداری از این راه آهن به صورت مستمر و بدون وقفه برنامه حرکت قطار در مسیر رشت به تهران و بالعکس دایر است و از سوی مردم برای مسافرت با قطار استقبال خوبی انجام گرفت به طوری که دیروز صد در صد ظرفیت واگن‌ها تکمیل شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه در سال جدید باید روند اجرای طرح ها، مصوبات و دستورالعمل‌ها را با سرعت بیشتر دنبال شود گفت: انضباط مالی از مهمترین نیاز‌ها در اجرای هریک از برنامه‌های قابل اجراست و در مصرف انرژی نیز باید دستگاه‌های اجرایی از هم اکنون برای مدیریت بهینه در سال جدید برنامه ریزی کنند.

سالاری در بخش دیگری از سخنان خود انجام ماموریت‌های غیرضروری توسط کارکنان دولت و دریافت وجه بابت آن را به مثابه تضییع حقوق بیت المال اعلام کرد.

وی همچنین خواستار سعه صدر مدیران در برابر انتقاد‌ها شد و افزود: توجه به انتقاد‌های سازنده و برخورد مناسب در برابر نقد منصفانه باید در راس امور مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

انتهای پیام/اص

برگزاری آخرین نشست توسعه و برنامه ریزی گیلان در سال ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.