نشست هم اندیشی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با مسئولین مراکز درمانی، آزمایشگاه های، مراکز تصویر برداری بخش خصوصی برای نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در سالی که گذشت با بیش از ۳۰ مرکز مداخله گر در امر درمان به منظور مقابله با تهدید‌های بهداشتی برخورد قانونی شده است که فعالیت آن‌ها منع یا پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی بیان کرد: حفظ سلامت شهروندان خط قرمز شبکه بهداشت و درمان مهاباد می‌باشد در این مراکز غیر مجاز مداخله­ گر در امر درمان کار‌هایی همچون حجامت، زالو درمانی، دندانسازی انجام می‌شد و در صورت ادامه می‌توانست جان شهروندان را با خطر مواجه سازد.

دکتر مرزنگ بیان داشت: درصورت مشاهده موارد تخلف یا مراکز بدون مجوز مداخله گر در امر درمان مراتب را با شماره تلفن ۴۲۲۲۵۶۵۶ واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان مهاباد اطلاع دهید تا همکاران این واحد در اسرع وقت پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: فعالیت درمانگاه‌های شبانه روزی در ایام تعطیلات نوروزی به صورت ۲۴ ساعته بوده و در صورت بازرسی و عدم رعایت ساعات کاری با درمانگاه مربوطه برخورد می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: شهرستان مهاباد به خاطر جاذبه‌های دیدنی همیشه شهرستان مسافر پذیری بوده و به گفته مسئولین شهرستان در ستاد سفر شهرستان بعد از ارومیه دومین شهر مسافر پذیر در سطح استان می‌باشد و اولین شهری است که به مسافران نوروزی اسکان داده و هر سال نیز ۲۵ درصد به تعداد مسافرین نوروزی افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت مسئولین فنی شاغل در مراکز درمانی بخش خصوصی منوط به داشتن پروانه فعالیت می‌باشد متصدیان تزریقات و پانسمان و ماما‌ها نیز باید دارای مدرک فوق باشند.

انتهای پیام/ س خ

نشست هم اندیشی مراکز درمانی مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.