ششمین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان به ریاست فرماندار بندرماهشهر برگزار گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند، فرماندار بندرماهشهر گفت: ششمین جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان برگزار شد.

وی بیان داشت: درابتدای این جلسه از عملکرد روسای کمیته‌های اجرایی ستادخدمات سفر شهرستان به جهت آماده سازی شهرستان برای استقبال از نوروز درخصوص جاده ماهشهر به هندیجان تقدیر گردید.

وی افزود: خوشبختانه پس از گذشت بیش از یک دهه سرانجام با تلاش مجموعه شهرستان و پیگیری‌های نماینده محترم مجلس واستاندارمحترم و همچنین مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان جاده بندرماهشهر به هندیجان در روز ۲۵ اسفند بازگشایی شد و زیر بار ترافیک رفت.

بیرانود در خصوص وضعیت جاده سلامت و روشنایی آن افزود: اقدامات ویژه‌ای طی چندین جلسه مستمر در شهرستان انجام گرفت و مقرر شد انشاالله قبل از شروع سال نو روشنایی آن تکمیل گردد.

فرماندار بندر ماهشهر عنوان کرد: خوشبختانه طی ۲ ماه گذشته اقدامات بسیار خوبی در خصوص وضعیت بهداشتی آب انجام گردیده و در حال حاضر شرایط کاملا مطلوبی از لحاظ میکروبی و بهداشتی دارد و نظارت کاملا دقیقی توسط فرمانداری و بهداشت در این خصوص وجود دارد وجای هیچ گونه نگرانی بر‌ای مردم وجود ندارد.

این مقام مسئول ادامه داد: البته تلاشمان را افزایش خواهیم داد تا شرایط به حد ایده آل مورد نظر همه مردم شهرستان برسد.

وی در پایان گفت: درادامه جلسه روسای کمیته‌های اجرایی به بیان عملکرد کمیته خود و میزان آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی پرداختند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.