رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا گفت:امسال مراسم معنوی اعتکاف در هفت مسجد شهر شهرضا و مساجد روستایی بخش مرکزی و مناطق حاشیه‌ای شهرستان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسن رهایی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا با اشاره به پایان مهلت ثبت نام برای شرکت در مراسم اعتکاف گفت: امسال مراسم معنوی اعتکاف در هفت مسجد شهر شهرضا و مساجد روستایی بخش مرکزی و مناطق حاشیه‌ای شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از هفت مسجد انتخاب شده برای انجام اعتکاف، پنج مسجد مختص زنان و دو مسجد مختص مردان است، همچنین از این تعداد دو مسجد به اعتکاف دانش‌آموزان دختر و پسر معتکف اختصاص دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا از ثبت نام حدود ۵۰۰ نفر برای شرکت در مراسم اعتکاف در این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۸۰ نفر زن و ۱۲۰ نفر مرد در شهر شهرضا و حدود یکصد نفر نیز در مسجد روستایی و مناطق حاشیه‌ای در این مراسم شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام رهایی یادآور شد: مراسم تحویل سال نو، جشن سالروز میلاد امیرالمؤمنین (ع)، سخنرانی مذهبی و پرسش و پاسخ دینی، مراسم سالروز وفات حضرت زینب (ع)، حلقه‌های قرآنی و اعمال امّ‌داوود از مهمترین برنامه‌هایی است که در مساجد محل اعتکاف برگزار می‌شود. 

 
انتهای پیام/م 
 

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.