امسال ۱۱۰ پایگاه در کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای مراسم معنونی اعتکاف پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تاکنون حدود ۵ هزار نفر در استان برای شرکت در این آئین معنوی نام نویسی کرده اند افزود: بیش از ۹۰ درصد شرکت کنندگان در ایام اعتکاف جوانان هستند و انتظار می‌رود تا ساعات پایانی امروز تا اذان صبح تعداد معتکفین افزایش یابد.

حجه الاسلام برازش افزود: پارسال ۱۰ هزار نفر در مراسم اعتکاف در سراسر استان حضور داشتند که امسال به دلیل مقارن شدن ایام البیض با تعطیلات نوروزی پیش بینی می‌شود این تعداد کاهش یابد.

وی به تشریح برنامه‌ها در حین مراسم اعتکاف اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های ویژه میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)، دعای ام داوود، ترویج فرهنگ مهدویت، برپایی محافل انس با قرآن، مراسم رحلت حضرت زینب (س)، ایراد سخنرانی از سوی مبلغان دینی از مهمترین برنامه‌هایی است که ایام اعتکاف در مساجد استان اجرا می‌شود.

برازش با بیان اینکه از ظرفیت تبلیغی مبلغان کشوری در این سه روز اعتکاف استفاده می‌شود افزود: ۸ مبلغ ویژه برای حضور در شهرستان‌ها و۵۰ مبلغ بومی اقامه نماز و مراسم‌های ویژه در مساجد استان را برعهده دارند.

انتهای پیام/غ

برپایی اعتکاف در استان

 

برچسب ها: نوروز 98 ، اعتکاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.