مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۱۵۰ مسجد در شهر‌ها و روستا‌ها و همچنین مراکز بخش‌ها برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف آماده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت:   مراسم اعتکاف را فرصتی خوب برای خودسازی و واکسینه کردن نوجوانان و جوانان در معرض تهدیدات شبکه‌های اینترنتی و ناهنجاری‌های اجتماعی دانست و گفت:فرمانداران، بخشداران، ائمه جمعه و جماعات، روحانیون مستقر، روحانیون طرح هجرت و پایگاه‌های بسیج با فضا سازی زیبای مساجد زمینه حضور حداکثری جوانان و نوجوانان را در این مراسم اعتکاف فراهم کنند.
برازش با بیان اینکه از ظرفیت تبلیغی مبلغان کشوری در این سه روز اعتکاف استفاده می‌شود افزود: با توجه به همزمانی مراسم روز‌های اعتکاف به تعطیلات نوروز بویژه سیزده فروردین ضرورت دارد متولیان فرهنگی و دینی با تبلیغات و اطلاع رسانی زمینه را برای شرکت همگان بویژه نسل جوان در مراسم معنوی اعتکاف فراهم کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه در مراسم اعتکاف برنامه‌های مختلف فرهنگی و معنوی پیش بینی شده است گفت:: برپایی محافل انس با قرآن، قرائت قرآن، برپایی مراسم ادعیه مختلف، برگزاری مراسم ویژه ولادت حضرت علی (ع)، برنامه زلال اعتکاف، احکام و برپایی محافل دینی از جمله این برنامه هاست.
حجت السلام برازش با بیان اینکه در سال گذشته ۱۱۰ مسجد برای برپایی مراسم اعتکاف در سراسر استان پیش بینی شده بود افزود: حدود ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در این مراسم معنوی شرکت کردند.
نام نویسی برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف آغاز شده و متاضیان شرکت در این مراسم معنوی تا ۱۰ فروردین (۱۲ رجب) فرصت دارند با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی، مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، مصلا‌های نماز جمعه و روحانیون مستقر در مراکز بخش‌ها نام نویسی کنند.
حجت السلام برازش گفت:  همه پیش بینی‌های لازم برای برگزاری مراسم ایام البیض در سطح استان پیش بینی شده است 
 
انتهای پیام/ش

آغاز نام نویسی مراسم معنوی اعتکاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.