فرمانده ناجا از حضور بیش از 2 هزار نیروی انتظامی در روز طبیعت در کنار مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم آغاز آغاز طرح نوروزی فرماندهی انتظامی تهران و بازدید میدانی از یگان های نمونه که صبح امروز (چهارشنبه) در میدان آزادی برگزار شد اظهار کرد: نیروی انتظامی با شعار «نشاط بهاری، نظم و قانون مداری» کار خود را برای نوروز ۹۸ شروع خواهد کرد و در این ایام همکاران ما در اقصی نقاط کشور مشغول خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به سفرهای نوروزی گفت: بعضی از استان های بیشتر مسافر فرست و بعضی ها هم مسافر پذیر هستند و ما در ایام نوروز یک وظیفه ویژه ای در قبال مردم داریم.

سردار اشتری با حضور اینکه امنیت و آرامش بر عهده نیروی انتظامی است گفت: حفاظت از منازل مردم بر عهده ماست که در تهران بزرگ با برگزاری گشت های سیار و پایگاه های ثابت و تقسیم بندی خوبی که صورت گرفته است، ۲۳۰۰ واحد گشت خودرویی، موتوری و پیاده و ۳۰۰ واحد گشت راهرو و ۲۲۰ واحد ایستگاه نوروزی آماده خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در تمام شهر تهران حضور خواهند داشت، افزود: در روز طبیعت هم بیش از 2 هزار نفر از نیروهای انتظامی در کنار مردم در مراکز تفریحی و پارک ها حاضر خواهند شد.

سردار اشتری عنوان کرد: در تمام ایام خاص نیروی انتظامی حضور دارد، در شب گذشته هم همکاران ما برای چهارشنبه آخر سال آماده باش بودند.

وی گفت: انشالله در سال ۹۸ هم نیروی انتظامی مقتدرانه تر و هوشمندانه تر با تجهیزات بیشتر در خدمت مردم خواهد بود.

فرمانده ناجا در نهایت تصریح کرد: از ۳۴ دستگاه که در خصوص فعالیت و اقداماتشان سوال پرسیده شده بود، ما رتبه سوم را داریم و امیدواریم که بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار