یکی از کارشناسان سیاسی فعال در فضای مجازی با انتشار پستی نسبت به ادعای جدید محمدجواد آذری جهرمی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یاسر جلالی، کارشناس مسائل سیاسی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توییتر با استناد به متن مصوبه ۲۷۰ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در پنجم بهمن ماه ۱۳۹۶ خطاب به محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت:

«قدم آغازین خوبی است. اما مصوبه ۲۷۰ (بهمن۹۶) می‌گوید که ارسال هرگونه خدمات پیامکی انبوه و ارزش‌افزوده بدون اخذ اجازه قبلی از مشترک ممنوع است. سازمان تنظیم باید تاکنون ۴ گزارش در مورد اجرای مصوبه ارائه می‌کرد. امیدوارم وزارت ارتباطات، مصوبه زمین‌مانده خود را به صورت کامل اجرا کند.»

وزارت ارتباطات، مصوبه زمین‌مانده خود را به صورت کامل اجرا کند

پیش از این وزیر ارتباطات در صفحه شخصی توییتر خود اعلام کرده بود: "با ابلاغ جدید سازمان تنظیم مقررات، از این پس سرویس ارزش‌افزوده‌ برای سیم‌کارت‌های جدید، غیرفعال است مگر اینکه خود مشترک از ابتدا بخواهد".

گفتنی است؛ در مصوبه ۲۷۰ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات خدمات محتوایی پیامکی به دو دسته انبوه و ارزش افزوده تقسیم شده و براساس آن ارسال خدمات پیامکی انبوه تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی برای مشترکان رایگان است. اما ارسال این دسته از پیامک‌ها بدون دریافت رضایت مشترک ممنوع شده و ارایه‌کننده خدمت پیامکی حق ندارد بدون کسب اجازه قبلی از مشترک، این پیامک‌ها را ارسال کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.